Gå til innhold

Ayia Napa Juli 09!

stoffy815

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi reiser ned 8 stykker 13. juli ;) det må du være med på GossipGirl8!!! vi skal være på Barbara SS :D

Haha, jeg skal snakke med jentene om ikke så aaaaalt for lenge ;) Skal prøve å overtale dem til å dra 13 ;)

Men tror ikke de skal bli no problem :p

Har du vært i Napa før?

Lenke til kommentar
Vi reiser ned 8 stykker 13. juli ;) det må du være med på GossipGirl8!!! vi skal være på Barbara SS :D

Haha, jeg skal snakke med jentene om ikke så aaaaalt for lenge ;) Skal prøve å overtale dem til å dra 13 ;)

Men tror ikke de skal bli no problem :p

Har du vært i Napa før?

Hehe, jeg har nok ikke vært der før gitt;) men er en del av gutta som var der for 2 år siden:D

Derfor det ble ditt igjen i år vist:O

Men er det noe plasser igjen til sommern da?:p Vi tok de siste rommene på våres hotell om jeg ikke tar helt feil:P

Lenke til kommentar
er det fullt allerede ? :o

Var en del rom ledig dit vi skal, på melpo antia.

Vet ikke åssen det er med flyseter da

Var hotellet som var fult:D Var liksom 2 party hotell å velge imellom sa dama på startour:P

Det var det ene vi tok + et annet jeg ikke husker hva heter.

For nå er jo calypso stengt, hadde det ikke vært det, så ville man jo heller dratt ditt;)

Lenke til kommentar

Haha, mange gutter joo :D

Mammoth5k: Har desverre ikke hørt noe særlig om Senator, annet enn at det skal være et ungdomshotell. Så liv blir det nok :D

El Matador: Pavlinia, Christabelle, Melpo, Barbara... Sikkert maange fler jeg ikke kommer på nå:p Vi vurderer Christabelle eller Melpo fordi at Pavlinia er visst spredt, bygningene langt fra hverandre... Er bare noe vi har hørt, men det er like mye party der som på de andre hotellene.

Ønsker meg tilbake til Kalypso, men er ikke mulig å få bestilt gjennom ST lenger :(

Lenke til kommentar

Mammoth5k: Har desverre ikke hørt noe særlig om Senator, annet enn at det skal være et ungdomshotell. Så liv blir det nok :D

El Matador: Pavlinia, Christabelle, Melpo, Barbara... Sikkert maange fler jeg ikke kommer på nå:p Vi vurderer Christabelle eller Melpo fordi at Pavlinia er visst spredt, bygningene langt fra hverandre... Er bare noe vi har hørt, men det er like mye party der som på de andre hotellene.

Ønsker meg tilbake til Kalypso, men er ikke mulig å få bestilt gjennom ST lenger :(

Er det ingen andre selskaper som har hotellet heller ?

Lenke til kommentar

Får nå håpe det er åpnet da!?:p Da kan vi ta en tur ned i klamydia koker'n;p haha

Lenke til kommentar

Ja, hotellet er fortsatt åpent, men blir bare engelskmenn som bor der ;P Et et annet norsk reisebyrå som har tatt over, men det selges bare på vinteren, slik som hos Star Tour, er bare gamlinger der om vinteren:P

Haha, Klamydia-poolen skal jeg ikke være i, men de to andre bassengene de har er ganske så morsomme og ikke fullt så skitne;)

Lenke til kommentar
Ja, hotellet er fortsatt åpent, men blir bare engelskmenn som bor der ;P Et et annet norsk reisebyrå som har tatt over, men det selges bare på vinteren, slik som hos Star Tour, er bare gamlinger der om vinteren:P

Haha, Klamydia-poolen skal jeg ikke være i, men de to andre bassengene de har er ganske så morsomme og ikke fullt så skitne;)

Jo mere dirty jo bedre:P hæhæ.

Men hvis det bare er ekle engelskmenn der så er det jo ikke.no gøy å dra ditt å feste heller da;P

Lenke til kommentar

Jo mere dirty jo bedre:P hæhæ.

Men hvis det bare er ekle engelskmenn der så er det jo ikke.no gøy å dra ditt å feste heller da;P

Er bare å ignorere dem ;P Eller ihvertfall prøve .P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...