Mato Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 meget bra og underholdene for oss wow nerds Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Utrolig kul film. Men jeg vurderte å mute filmen å sette på min egen musikk. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) virker som om folk enten elsker, eller hater musikken. Endret 31. desember 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Utrolig fet film, likte den godt, eneste minuset var musikken, muta bare lyden. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Musikken var kanskje ikke helt riktig, men den følgte "flow'en" til det som skjedde meget bra. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dette var utrolig bra lagd, helt klart, imponert. Angående musikken, ja ble litt sånn WTF? i starten, men sangen vokste litt på meg ettersom videoen pågikk, og må faktisk innrømme at jeg syns den passa godt. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Utrolig bra laget, men tok ikke lang tid før jeg satte på egen musikk. Lenge siden jeg har hørt noe jeg følte var mer malplassert. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 neh siden det virker ikke som det er noen amchinima folk på forume her må nok jeg si hvordan han klarte det: du åpner Wow model viewer og lagrer characteren som en <hsuker ikke fil type atm.> der etter åpner du maya/3d max (ja jævelig dyre programmer som ikke jeg har...) så laster du opp filene, tha-dah du har en ståene wow char som er fritt frem og animere. men en ting, det må ha tatt seriøst lang tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå