John Keats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva synes dere om denne filmen? Selv synes jeg den er helt syk. Må ha tatt utrolig mye tid å animere alt sammen. http://www.vimeo.com/2625538 Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Den var jo genial! Likte spesielt godt når hun kastet sverded i panna på han ene guarden, og når vingene på hu dama pewpewwtfpwner hu, husker ikke navnet hennes, dronninga elns? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Onyxia Eventuelt Lady Katrana Prestor Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Helt konge. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dritbra, men musikken passa så utrolig dårlig Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Musikken var ikke helt der nei, men faan for en overthetop uber insane editing. Fyren burde jo jobbe for et stort selskap istedet for å lage slike ting på fritida si. Litt off topic, noen som husker traileren til Fury og hva som skjedde med den filmen? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Imponerende. Han her kunne lett ha skaffet seg en bra jobb, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Beste machinima filmen jeg har sett, sett bort ifra at musikken ikke var helt spot on. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hadde gjort seg med bedre musikk ja Men animasjonen i seg selv er helt fantastisk. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Var så lattis når "Onxyia" dama bare vifta litt på staven og blocka de to knivene som roguen kastet ^^ Resten var døds bra også! Kodos til fyren som lagde videoen!! Og likte musikken, ga en hvis tempo til videoen. Endret 30. desember 2008 av zeus5k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Så den pga mmo-champion hadde lagt den ut på hovedsia og hvis man ikke blir imponert over hvordan filmen er laget så blir man ikke imponert ever. Det her er jo nesten bedre enn noe av det Blizzard har laget i forhold til kvalitet. Selvsagt kan man godt klage på musikken, men herregud han valgte en type musikk (hide and seek heter sangen foresten) for å fremheve temaet i filmen hvor de to roguene "leker hide and seek". Men smaken er som baken ikke sant? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Beste machinima filmen jeg har sett, sett bort ifra at musikken ikke var helt spot on. Dette var nok ikke machinima, altså ingame.. Men en replica av WoW modeller satt sammen i et 3D program og deretter rendret til film. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noe av det beste og kuleste jeg har sett innen WoW moviemaking. Hele konseptet er bare genialt. Håper på BLIND 2 asap! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Imponerende. Han her kunne lett ha skaffet seg en bra jobb, vil jeg tro. Som han har, les teksten på WCM. Det er Lady Prestor btw ^^ Endret 30. desember 2008 av -Martin- Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 sinnsykt, syntes musikken var tøff. Passet til temaet Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 For å sitere skaperen av filmen (Percula): "My thought is to make The Craft of War a series. Each episode would spotlight a different class in combat. To give you a hint of what I'm currently thinking TCoW2 will be titled Mark, Counterspell, or Execute. Blind2 is also a possiblity and there's a comedy I'd like to try as well." ..og.. "The parent company of my game studio has decided lay everyone off. So with this impending layoff my future is unclear and I don't know when or if I'll be able to continue with The Craft of War." Kilde: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=31974.0 <- Nederst i første post Men ja, ufattelig kult laget, masse små detaljer som virkelig satte den på spissen, sånt liker man! Og som ble nevnt, jeg syns musikken passet veldig bra med tanke på teksten (den heter jo Hide & Seek), og tempoet på musikken passet veldig med stemningen og spenningen i filmen Men det er min mening *Glede seg til priest-versjonen* Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Blizzard trenger å ansette denne personen, nuff said. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Musikken ødela jo hele greia Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Musikken ødela jo hele greia Jepp. Selv med fantastiske animasjoner og alt det gjorde sangvalget automatisk alt dårlig, right? Selv synes jeg sangen passet bra inn i temaet. Skru av lyden om den er så forferdelig. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Helt rå film. Ser mange som ikke likte valg av musikk, må jeg si at jeg likte musikken som ble valgt. Vet ikke helt hvorfor, I just did. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå