Nstin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hallo Jeg kjøpte meg en nissan bluebird 1.8l 85 modell i dag. Ga 2500 for bilen, eneste som han visste om som var galt var at jeg må bytte cluthen snart. Bilen har gåt litt over 156000 og har vært i samme familie siden den ble kjøpt ny. Fikk også med helt nye dekk på nye sommerfelger som ble kjøpt i april i år. Tenkte jeg skulle høre her om det var noen som har noen lure tips og triks angående denne bilen. Og kanskje noen vet om noen sider der jeg kan få tak i noe små snacks til bilen også. Ting som er kjekt å ha i bilen og sånt. Kanskje tilogmed litt styling =) Et bilde av bilen Endret 1. januar 2009 av Nstin Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 en liten bump Er virkelig interessert i ideèr med hva jeg kan gjøre med bilen og sånt Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du kan vel starte med senk og felger? Lenke til kommentar
BTS Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette er en fin klassiker, jeg ville ikke ødelagt den med senking. Start med og bytte cluchen, og kjøp noen fine alufelger i org. dim til vinterdekkene også. Ta den på en NAF test, da vet du nøyaktig hva du kan forvente av utgifter de neste 4-5 åra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå