OleAlexanderK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det tredje bilde i serien fra vår klassetur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det var litt mørkt, synes jeg. Litt mer nyansert kunne det kanskje vært? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Føler jeg går ned den gaten med bind for det høyre øyet. Her virker det ikke med bildet på høykant. Dessuten heller bilder for mye, som om det er blitt klippet ut av ett bredformat og dette er da venstre 1/3 del av bredversjonen. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tja...jeg liker det jeg ser. At det heller litt til venstre føles riktig i dette bildet. Du kunne muligens lysnet opp litt i forgrunnen. Jeg liker posituren til duen med vingene slått ut, og den kunne med fordel komt litt tydeligere fram. Jeg har lekt litt med det i PS, men nå krasjet det. Egentlig dro jeg bare voldsomt i spakene med Curves for å se på lys og skygge. Jeg likte å se litt mer av gresset.. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Tja...jeg liker det jeg ser. At det heller litt til venstre føles riktig i dette bildet.Du kunne muligens lysnet opp litt i forgrunnen. Jeg liker posituren til duen med vingene slått ut, og den kunne med fordel komt litt tydeligere fram. Jeg har lekt litt med det i PS, men nå krasjet det. Egentlig dro jeg bare voldsomt i spakene med Curves for å se på lys og skygge. Jeg likte å se litt mer av gresset.. Noe slik (kanskje)? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, noe i den retning, men jeg tror du må bruke layermasks for å ikke lysne opp der det ikke er behov for mer lys. Uansett er det du som, til syvende sist, må være fornøyd med bildet. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, noe i den retning, men jeg tror du må bruke layermasks for å ikke lysne opp der det ikke er behov for mer lys.Uansett er det du som, til syvende sist, må være fornøyd med bildet. Hehe, ja. Det har du rett i.. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, noe i den retning, men jeg tror du må bruke layermasks for å ikke lysne opp der det ikke er behov for mer lys.Uansett er det du som, til syvende sist, må være fornøyd med bildet. Hehe, ja. Det har du rett i.. Men det er aldri dumt å ta imot noen gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå