Gå til innhold

Holy Church of Bulbasaur

Anbefalte innlegg

I går natt klokken 02.00, mens jeg sov, fikk jeg en åpenbaring.

Bulbasaur er min frelser, mitt lys og mitt liv.

Jeg vil prøve å spre denne religionen ut til flest mulig mennesker, jeg har allerede laget en facebookgruppe (Holy Church of Bulbasaur). Har noen tips til hvordan jeg kan forkynne og spre bulbasaurs ord videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, at man kommer til et grusomt sted med evig lidelse hvis man ikke godtar akkurat din gud er et fint grunnlag, men husk også å love evig frelse og herlighet til de som tror. Pass dog på å gjemme dette litt under denne frasen: "Bulbasaur elsker alle". Noen regler burde du jo også ha. Som kjent elsker svake mennesker å bli kontrollert.

Jeg må dog desverre få medelle dem om at din gud er en falsk gud. Min religion er en fredelig religion men vi i "The followers of the holy squirtle" må forsvare oss mot slike som deg. Jeg erklærer derfor hellig krig mot deg din vantro hund.

Se så kul squirtle er da.

post-131222-1230565705.jpg

Lenke til kommentar
Haha, RWS har faktisk rett. Man ser at så snart det kommer en person (ts i dette tilfellet) og introduserer sin nye og (for han) eneste og beste tro, kommer det med en gang en som er uenig, og disse to går imot hverandre.

Uff... Religion altså..

Hehe, ja dette var virkelig ett godt bevis på at religion er noe fysj fysj.. Det går faktisk ann og respektere at en annen person som ikke tror det samme som en selv og ikke oppføre seg som en totalt idiot og gå i krig..

men vist det blir krig så kommer Bulbasaur til og smashe squirtle totalt ^^

Lenke til kommentar

Vantro avgudsdyrkere!

Har dere aldri sett de hellige seriene eller de hellige filmene?

ALLE som har sett de og har fulgt med VET at Mewtwo er den virkelige skapende guden og at Darkrai er Messias.

Skapningen som har forskjellige navn, blant annet "Gud", "Jahve/Jehova", "Allah" osv. :

post-166353-1230810440_thumb.jpg

Men i motsetning til alle andre religiøse guder kan jeg svare på HVEM som skapte gud.

Det var Satoshi Tajiri!

Senere kom frelseren, Messias, mere kjent som "Jesus" av de vantro.

post-166353-1230810451_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...