E.T Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 I går natt klokken 02.00, mens jeg sov, fikk jeg en åpenbaring. Bulbasaur er min frelser, mitt lys og mitt liv. Jeg vil prøve å spre denne religionen ut til flest mulig mennesker, jeg har allerede laget en facebookgruppe (Holy Church of Bulbasaur). Har noen tips til hvordan jeg kan forkynne og spre bulbasaurs ord videre? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vel, at man kommer til et grusomt sted med evig lidelse hvis man ikke godtar akkurat din gud er et fint grunnlag, men husk også å love evig frelse og herlighet til de som tror. Pass dog på å gjemme dette litt under denne frasen: "Bulbasaur elsker alle". Noen regler burde du jo også ha. Som kjent elsker svake mennesker å bli kontrollert. Jeg må dog desverre få medelle dem om at din gud er en falsk gud. Min religion er en fredelig religion men vi i "The followers of the holy squirtle" må forsvare oss mot slike som deg. Jeg erklærer derfor hellig krig mot deg din vantro hund. Se så kul squirtle er da. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) A challenger has appeared! Min gud er allmektig, din latterlige gud kan aldri stå imot min gud's mektige gressangrep. Bulbasaurians! Vi samles i dag til hellig krig! http://www.facebook.com/group.php?gid=42178452604 Endret 29. desember 2008 av E.T Lenke til kommentar
RWS Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 *sukk* Også lurer'em på åffer det er krig i verden... Ser stygt ut som at så lenge det er to mennesker i verden vil det være krig.... alt de trenger er to forskjellige guder og vips, du har en krig gående... Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, RWS har faktisk rett. Man ser at så snart det kommer en person (ts i dette tilfellet) og introduserer sin nye og (for han) eneste og beste tro, kommer det med en gang en som er uenig, og disse to går imot hverandre. Uff... Religion altså.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er ikke Bulbasaur en PokèMon? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Nei, han er min gud Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tviler ikke, men var det Bulbasaur den het den ene pokemonen? Eller var det noe annet? Mener jeg kjenner igjen navnet... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, RWS har faktisk rett. Man ser at så snart det kommer en person (ts i dette tilfellet) og introduserer sin nye og (for han) eneste og beste tro, kommer det med en gang en som er uenig, og disse to går imot hverandre. Uff... Religion altså.. Hehe, ja dette var virkelig ett godt bevis på at religion er noe fysj fysj.. Det går faktisk ann og respektere at en annen person som ikke tror det samme som en selv og ikke oppføre seg som en totalt idiot og gå i krig.. men vist det blir krig så kommer Bulbasaur til og smashe squirtle totalt ^^ Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Yep... Vann er alltid svakt mot gress desverre. :/ Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 haha, måtte jo joine dette Beste kirka ever ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg er medlem av kirkesamfunnet "Inner Flame of Charizard". Veldig fornøyd med det. FIRED UP! Lenke til kommentar
O3K Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vantro avgudsdyrkere! Har dere aldri sett de hellige seriene eller de hellige filmene? ALLE som har sett de og har fulgt med VET at Mewtwo er den virkelige skapende guden og at Darkrai er Messias. Skapningen som har forskjellige navn, blant annet "Gud", "Jahve/Jehova", "Allah" osv. : Men i motsetning til alle andre religiøse guder kan jeg svare på HVEM som skapte gud. Det var Satoshi Tajiri! Senere kom frelseren, Messias, mere kjent som "Jesus" av de vantro. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tviler ikke, men var det Bulbasaur den het den ene pokemonen? Eller var det noe annet? Mener jeg kjenner igjen navnet... Nå blir det bråk. Ja et realt ståk. For å sørge for vår neste generasjon ... pekes det til Bulbapedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå