bidz Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har hatt dette tastaturet i to måneder nå og er kjempefornøyd! Det ser mye mer anonymt ut enn Logitech's G15 og har alle de funksjonene jeg trenger. Bakgrunnsbelysningen er diskre og funksjonell og hjulene (selv om de ikke ser så pene) er utrolig funksjonelle. Anbefales! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 At man kan flytte NumPad til venstre side er jo helt latterlig. Poenget med NumPad er jo at h-tommel skal vile på 0 og h-lillefinger skal vile på ENTER. hilsen en som er venstrehent Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Naturligvis sitter det løsere enn om plasten var smeltet sammen, men har ikke opplevd at det løsner når jeg ikke ønsker det. Hvordan ville det være å ha det i fanget?. Sitter det såpass godt at det ikke "knekker"?. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Naturligvis sitter det løsere enn om plasten var smeltet sammen, men har ikke opplevd at det løsner når jeg ikke ønsker det. Hvordan ville det være å ha det i fanget?. Sitter det såpass godt at det ikke "knekker"?. Det går ikke så bra om man ikke har støtte under hele tastaturet. Da gir leddet etter. Det blir ikke ødelagt, men det blir ubehagelig å bruke. Men om man absolutt skal ha det i fanget går det også an å droppe hele numpaden akkurat da, og bare koble den til igjen når man setter det tilbake på bordet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 For min del er det viktig at tastur holder en stund, de to siste jeg har kjøpt har fått røtne taster ganske fort (begge med ganske flate taster) AtW Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 har, som tidligere sagt i denne tråden, hatt dette tastaturet i omtrent to måneder nå. Dagen etter jeg skrev at jeg var superfornøyd med det her så blir selvsagt tast 3 og 4 veldig lite responsiv. Jeg må virkelig TRYKKE de ned for at de skal reagere. Jaja. Tilbake til datakjeden å bytte... bare jeg finner kvitteringen... gah. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 har, som tidligere sagt i denne tråden, hatt dette tastaturet i omtrent to måneder nå. Dagen etter jeg skrev at jeg var superfornøyd med det her så blir selvsagt tast 3 og 4 veldig lite responsiv. Jeg må virkelig TRYKKE de ned for at de skal reagere. Jaja. Tilbake til datakjeden å bytte... bare jeg finner kvitteringen... gah. Mhm. Risikoen er tydeligvis ganske stor for at tastaturet blir sånn etter relativt kort tid. Bytt det inn igjen og kjøp Logitech Illuminated eller eit Apple tastatur. (som forøvrig ikkje finst i prisguiden ) Eg har iallefall god erfaring så langt med sistnemnte Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Tastaturet funker fint hos meg, har hatt det i rundt 2 måneder nå. Det eneste jeg ikke like med det er de små "F" tastene. Endret 2. januar 2009 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg skal så absolutt ha dette tastaturet. Har sikla på det siden jeg først leste om det. Trenger et nytt tastatur og er kresen og vil ikke ha annet enn Microsoft, særlig fordi jeg hater Logitech på det området, så da blir alt bra Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Men som sagt; ver obs på problemet med det som mange har erfart. Kvifor hatar du Logitech på dette området? Dei er jo spesialistar der. Endret 2. januar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fordi jeg kun liker Logitech som produsent av PC-høyttalere og webcam. Ingenting annet. Det er på samme måte at jeg bare liker Honda som produsent av biler, men ikke tohjulinger. Mens Suzuki syns jeg er mye bedre på tohjulinger enn biler. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har hatt 2 av disse i løpet av 3 uker. Begge to mistet gradvis funksjonen på noen av tastene (området b n m , .) slik at tastene måtte trykkes hardere og hardere for å få utslag. Nei, jeg har ikke ødelagt noen andre tastaturer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bah, så får jeg vente enda lenger på å få et brukbart tastatur fra Microsoft Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Eneste som irriterer meg med dette tastaturet er den idiotiske plasseringen av esc knappen. Den står over makro-knappene, ikke over pipe-knappen vi normalt er vant til. Jeg veit ikke hvor mange ganger per dag jeg har trykket f1 p.g.a. det der, men det ser ut som de har fikset det problemet på X4'en. Men sånn ellers er det et fint keyboard. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Gammel tråd, men siden det mest er negativitet om tastaturet her så kan jeg tilføye at mitt tastatur virker enda. Og det etter å ha vært gjennom både kaffe, te og øl. Vasket i dusjen og tørket i en uke. Har ikke merket noen taster som er trege - det bare virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå