Gå til innhold

Test: Sidewinder X6 Keyboard

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt dette tastaturet i to måneder nå og er kjempefornøyd!

Det ser mye mer anonymt ut enn Logitech's G15 og har alle de funksjonene jeg trenger. Bakgrunnsbelysningen er diskre og funksjonell og hjulene (selv om de ikke ser så pene) er utrolig funksjonelle.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Naturligvis sitter det løsere enn om plasten var smeltet sammen, men har ikke opplevd at det løsner når jeg ikke ønsker det.

Hvordan ville det være å ha det i fanget?. Sitter det såpass godt at det ikke "knekker"?.

Det går ikke så bra om man ikke har støtte under hele tastaturet. Da gir leddet etter. Det blir ikke ødelagt, men det blir ubehagelig å bruke. Men om man absolutt skal ha det i fanget går det også an å droppe hele numpaden akkurat da, og bare koble den til igjen når man setter det tilbake på bordet.

Lenke til kommentar

har, som tidligere sagt i denne tråden, hatt dette tastaturet i omtrent to måneder nå.

Dagen etter jeg skrev at jeg var superfornøyd med det her så blir selvsagt tast 3 og 4 veldig lite responsiv. Jeg må virkelig TRYKKE de ned for at de skal reagere. Jaja.

Tilbake til datakjeden å bytte... bare jeg finner kvitteringen... gah.

Lenke til kommentar
har, som tidligere sagt i denne tråden, hatt dette tastaturet i omtrent to måneder nå.

Dagen etter jeg skrev at jeg var superfornøyd med det her så blir selvsagt tast 3 og 4 veldig lite responsiv. Jeg må virkelig TRYKKE de ned for at de skal reagere. Jaja.

Tilbake til datakjeden å bytte... bare jeg finner kvitteringen... gah.

Mhm. Risikoen er tydeligvis ganske stor for at tastaturet blir sånn etter relativt kort tid. Bytt det inn igjen og kjøp Logitech Illuminated eller eit Apple tastatur. (som forøvrig ikkje finst i prisguiden :dontgetit: ) Eg har iallefall god erfaring så langt med sistnemnte :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 2 av disse i løpet av 3 uker. Begge to mistet gradvis funksjonen på noen av tastene (området b n m , .) slik at tastene måtte trykkes hardere og hardere for å få utslag.

Nei, jeg har ikke ødelagt noen andre tastaturer.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Eneste som irriterer meg med dette tastaturet er den idiotiske plasseringen av esc knappen. Den står over makro-knappene, ikke over pipe-knappen vi normalt er vant til. :thumbdown: Jeg veit ikke hvor mange ganger per dag jeg har trykket f1 p.g.a. det der, men det ser ut som de har fikset det problemet på X4'en. Men sånn ellers er det et fint keyboard.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Gammel tråd, men siden det mest er negativitet om tastaturet her så kan jeg tilføye at mitt tastatur virker enda. Og det etter å ha vært gjennom både kaffe, te og øl. Vasket i dusjen og tørket i en uke. Har ikke merket noen taster som er trege - det bare virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...