Pepzi90 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Heisann Jeg har hørt at releasedatoen til Chrono Trigger til DS er lagt til rundt 6. februar neste år for oss her i Norden. Mens i USA har det allerede blitt sluppet ut. Er det da mulig å spille spillet om man importerer det til Norge? Har kjøpt selve DS-maskinen her i Norge. Eller vil spillet være i NTSC-format? Moderatornotis: Endret emnetittel Endret 29. desember 2008 av Camrot Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 DS spill er sonefrie. Alle spillene jeg har kjøpt fra USA/Canada har virket uten problemer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 DS spill er sonefrie. Alle spillene jeg har kjøpt fra USA/Canada har virket uten problemer. Oi! Det visste jeg ikke, da skal jeg handle! Lenke til kommentar
Soris Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Til alle som lurer på om de skal kjøpe seg dette spillet.. ikke lur løp å kjøp med en gang! Etter min mening etter dette et av de beste Jrpg. spillene som har blitt lagd. Dette kan lett måle seg med ff3. Story og gameplay terningkast 6. Selv om spillet er gammelt pleier jeg ofte å ta det frem for å kose meg Gled dere!!! Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Mange takk for hurtig svar Da satser jeg på at det virker, og bestiller et nå med det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tråd flyttet til en mer passende kategori Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 når du først skal ha spille på ikke-norsk, så kan du vel like så godt ha det på original språk? Lenke til kommentar
Persn Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke alle som har tatt seg bryet med å lære seg japansk skjønner du vel. Lenke til kommentar
Robin91 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 når du først skal ha spille på ikke-norsk, så kan du vel like så godt ha det på original språk? lol, skjønner at du tydeligvis skjønner Japansk, godt eller ei. Uansett så tror jeg ikke det er så mange som gidder å bruke flere år på å lære seg japansk bare for å spille spill på sitt originale språk. Og det burde ihvertfall ikke taes som en selvfølge.... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Agh, ser at du er ny, men ikke bump med mindre du har noe vettugt å si om saken. Dette står også i reglene du skulle ha lest før du joinet Lenke til kommentar
Robin91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) uki, beklager så meget, følte bare at det måtte bli sagt. Mente ikke noe vondt med saken, tro meg, jeg synes det kan være ok med spill på sitt originale språk. Og for for å holde meg noe tåelig til saken, så har jeg faktisk originalt chrono trigger på super famicom Endret 13. januar 2009 av Robin91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå