Gjest Desperado:P Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror jeg ser ganske bra ut, ihvertfall det folk sier til meg, men jeg er veldig sjenert så jeg har ikke hatt så veldig mange damer. Dette gjør at jeg føler meg ganske ensom og desprat. Nå har det seg slik at jeg var ganske forelsket i ei jente ifjord og det holdt på å bli noe der. Men hun fant plutselig en annen og dermed droppet hun meg. Kan skjønne det ganske godt fordi jeg var veldig rar når jeg var sammen med henne. Slet litt phsykisk kanskje.. Iallfall er det ikke så rart hun dumpet meg. Har blitt mye mer utadvent og fått litt bedre selvtillit nå så føler meg litt bedre iår. Og har kommet ikontakt med henne igjen. Og alt tyder på at hun er intressert i meg igjen.. Har vert forelsket i henne før og byner kanskje og bli det igjen. Hun er kjempesøt og fin og se på med fin personelighet. Men virker som hun bare er ute etter å ha det gøy og ikke noe "koneemne" Det som er er at jeg nå er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Føler på en måte at så fort ei jente som er litt søt viser litt interesse for meg så blir jeg intressert. (desperat? Litt vanskelig spørsmål men hva burde jeg gjøre? Har litt lyst til og se hva som skjer med hun dama for og kanskje få dempet desperatheten litt:P Hun er ikke typen som roer seg så regner vel med at jeg blir dumpet etter en stund alikevel.. Hvertfall slik hun har vert tidligere. Har blitt litt småkosing nå i det siste.. Men ikke noe alvorlig enda... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 1. Er hun fortsatt sammen med han som hun valgte istedet for deg? 2. Hva er det du vil med henne? Forhold, eller noen å ligge med? 3. Hvorfor vil du ha henne når hun går på omgang og bytter i øst og vest, hvis det da ikke er for sex? Lenke til kommentar
Gjest Desperado:P Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 1. Er hun fortsatt sammen med han som hun valgte istedet for deg? 2. Hva er det du vil med henne? Forhold, eller noen å ligge med? 3. Hvorfor vil du ha henne når hun går på omgang og bytter i øst og vest, hvis det da ikke er for sex? 1. Nei, det ble slutt for lenge siden. 2. Jeg vil kjæreste/forhold tror jeg.. Er vel kanskje det som er problemet. Sex er ikke et motiv da jeg ikke har planer om og gjøre dette med noe før jeg treffer ei jeg er sikker på er den rette. 3. Er ikke så ille. To kjærester på nesten tre år tror jeg.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ha sex! For guds skyld ikke spar deg til "den rette" eller ekteskapet eller noe! Kom deg ut og prøv verden. Ligg litt rundt og gjør dårlige og gode erfaringer. Ta imot den oppmerksomheten du får og nyt all den sexen du kan. Livet er for korttil å la være! mao, ta imot alt du kan få fra denne jenta! Lenke til kommentar
Gjest polakk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ha sex! For guds skyld ikke spar deg til "den rette" eller ekteskapet eller noe! Kom deg ut og prøv verden. Ligg litt rundt og gjør dårlige og gode erfaringer. Ta imot den oppmerksomheten du får og nyt all den sexen du kan. Livet er for korttil å la være! mao, ta imot alt du kan få fra denne jenta! Du er ikke desperat, men lev livet da mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå