raWrz Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) har da en .avi fil som jeg vil brenne på en dvd men hvordan får jeg med tekstfila? altså den fila slik at det blir norsk tekst (har en .srt fil med text) bruker nero 9 trial versonen Endret 29. desember 2008 av Submit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 har da en .avi fil som jeg vil brenne på en dvd men hvordan får jeg med tekstfila? altså den fila slik at det blir norsk tekst (har en .srt fil med text)bruker nero 9 trial versonen Dette er veldig enkelt å få til. Du legger til .avi filen og .srt filen rett på DVDen. Så brenner du den ut som DVD-ROM(ISO) eller data-DVD, ikke som film-DVD eller lignende. Når DVD-spilleren din begynner å spille av filmen vil den enten starte .srt-filen automatisk eller så kan du bare trykke på en knapp allà subtitles eller lignende og velge den som kommer opp. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 valgte brening av data i nero 9 men DvD spillern vår ville ikke lese plata Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 når du brenner som data må DVD spilleren din kunne spille av divx format. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 denne dvd spilleren har vi: http://www.pioneer.no/no/products/archive/...60-K/index.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 denne dvd spilleren har vi:http://www.pioneer.no/no/products/archive/...60-K/index.html Ifølge spesifikasjonen støtter ikke denne DVD-spilleren .avi. Dette vil derfor aldri fungere. Hvis du har lastet ned en film i .avi format, prøv heller å laste den ned i DVDR format. Det er en nøyaktig kopi av DVD-platen filmen kom på og har gjerne formatet .iso eller .img. Bruk deretter Nero for å brenne den ut ved å gå på Brenner - brenn image - velg .iso eller .img fil - Brenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå