Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Setja opp nettverk med to ruterar (WRT54G)

Anbefalte innlegg

Hei!

Har eit relativt stort hus, i det minste stort nok til at den noverande trådlause ruteren ikkje gir dekning over heile huset. Dette er ein Linksys WRT54G. Eg kjøpte difor i dag ein Linksys WRT54GC (ein litt mindre sak), som eg tenkte å kopla opp i andre enden av huset. Kabelen er trekt opp. Nokon som kan forklara meg korleis eg skal gå fram?

Per i dag har eg internett (Altibox) inn internett-inngongen på WRT54G, og tanken er difor å senda dette vidare gjennom kabel, og kun nytta den nye ruteren som eit aksesspunkt, eller kva det nå heiter.

Ettersom begge har default IP 192.168.1.1 kjem eg ikkje inn på den nye. Korleis finn eg adressa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde CD-trikset. Det fungerte heller dårleg. Prøvde difor manuelt, men det gjekk like dårleg. Har følgjande innstillingar. Kan nokon fortelja meg kva som er galt?

Edit: sjå vekk ifrå denne posten. reparerte tilkoplinga, så fungerte det likevel =)

får prøva å få det trådlause til å fungera óg då ;)

post-7901-1230565070_thumb.jpg

post-7901-1230565077_thumb.jpg

Endret av Gullars
Lenke til kommentar

Du får konflikt i router dersom du bruker samme adresse på WAN og LAN (192.168.1.1).

Det du bør gjøre er å sette opp router#2 som switch og aksesspunkt for da deler de samme LAN som den første routeren.

Oppskrift på hvordan du setter det opp finner du i nettverkslinken min under.

Hvis du har WRT54Gv 1, 2, 3 eller 4 bør du sette den opp med DD-WRT eller Tomato firmware.

Har du en nyere så ville jeg byttet den ut med en bedre router som D-link DIR-655 e.l. fordi den er mye mere stabil ved flere tilkoblinger mot nettet.

Lenke til kommentar

Innstillingane mine fungerer når eg koplar meg opp med kabel, men ikkje når eg nyttar wlan.

WRT54G har 192.168.1.1 og er direkte kopla opp mot WAN, medan WRT54GC som har 192.168.1.10 er kopla med kabel i ein vanleg LAN-port (på begge ruterane).

WLAN-innstillingane er like på begge ruterane.

Mode=mixed

SSID=lik på begge

Wireless channel=11

SSID broadcast=enabled

Security mode=WPA Pre-shared på WRT54G og WPA Personal på WRT54GC

Algorithm=AES

Shared key=lik på begge

Key renewal=3600 seconds

Nokon som veit kva som kan vera galt?

Lenke til kommentar

på disse routerne skal det være et valg hvor du kan velge om den skal fungere som gateway. Skjønte ikke helt hva du mente om hva som ikke fungerte. vil den ikke roame, eller kommer du ikke på trådløst nettverk i det hele tatt? hvis du ike kommer på i det hele tatt, så er det en rekke ting som kan være problemet, men du kan jo alltids prøve å bruke TKIP istedenfor AES. TKIP er eldre og i større bruk, så hvis du har gammelt nettverkskort, så kan det bli problemer med AES.

drit i den cden som følger med, og sørg for at lampa på routerne lyser oransje, ikke hvit. deretter setter du det opp skritt fo skritt, og først får det til å fungere uten sikkerhet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...