Gå til innhold

Street Fighter: The Legend of Chun-Li trailer ute

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blander du ikke Streetfighter med Bloodsport, Hr. Jenssen?

Bloodsport gikk forøvrig på TV4 i går, var det noen som så?

Synes heller ikke du burde dra Judge Dredd og Streetfighter ned i samme møkken som Spawn, Dotten. Spawn er bare dårlig-dårlig, men Dredd og Streetfigher er klassisk JCVD og Stalone.

Lenke til kommentar
Synes heller ikke du burde dra Judge Dredd og Streetfighter ned i samme møkken som Spawn, Dotten. Spawn er bare dårlig-dårlig, men Dredd og Streetfigher er klassisk JCVD og Stalone.

Ikke noe klassisk med noen av dem. Blant de dårligste filmene med henholdsvis Van Damme og Sylvester. Dredd kan gå på en god dag, men det er et hån mot resten av deres filmer å anse dem som "klassisk JCVD og Stallone" :)

Spawn var kul for en tenåring på 90-tallet, Street Fighter var forferdelig (og jeg elsket spillet), mens Judge Dredd ikke var annet enn noe parodisk godt.

Street Fighter med Van Damme er forferdelig. Jeg ser heller Spawn om igjen, noe som sier sitt siden jeg så det skvipet der senest i fjor.

Lenke til kommentar
Dårlig er den kanskje. Men den er, for meg, en av de så-dårlig-at-den-blir-bra filmene. Den slår samtlige andre film av samme type (Mortal Kombat, Dead or Alive, osv) i alle fall.

Veit ikke om den slår Mortal Kombat, kanskje den eneste filmen som er så og si 100% tro mot spillet den er basert på, Mortal Kombar er ikke akkurat bra, men den er litt tøff da.

Lenke til kommentar

Nettopp sett traileren og førsteinntrykket er ikke så verst, bortsett fra at Kristin ikke har noe med Chun Li å gjøre i det hele tatt, dropper detaljene. Kommer på kino om 2 måneder, så det gjelder å se. Forøvrig mener jeg at Mortal Kombat, den FØRSTE, er en veldig god film, en av de få som har klart spill-til-film overgangen bra. Nr. 2 var en katastrofe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...