Runningback Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hei Da er det tid for å kjøpe en ny tv på rommet, den jeg har er litt utdatert og er en av de gamle " kasse " tvene, så tar stor plass. Det jeg er på utikk etter er en 32" flat tv, hd ready. TVen bør være billigts mulig, 3000-5000 kr. Har tittet litt i rundt og sett på noen tilbud som elkjøp, expert og komplett har. Noen som har noen tips? Har også en xbox 360 som skal spilles på tven, og hadde tenkt å koble til min laptop gjennom hdmi. Endret 29. desember 2008 av DonSindre Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 På expert selger dei ein 32" til 2999kr no. Vit ikkje kor god den er men billig er den. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 På expert selger dei ein 32" til 2999kr no. Vit ikkje kor god den er men billig er den. Ja hadde tenkt å kjøpe den, men var utsolgt, og det kommer ikke inn flere bestillinger. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har funnet en tv på komplett.no nå, en teco 32" http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=369945 Funker den tv`n til spilling med en xbox 360, og hvordan er kvalitet? Og hva er pris for frakt? Endret 29. desember 2008 av DonSindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå