stich_it Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) da har det seg slik at jeg kjøpte meg ny bil her forleden (god jul til meg og banken ) i denne sto det en original volvo spiller som jeg ville bytte ut med min panasonic dvd-spiller. kjøpte iso overgang til koblingene og satt igang her hjemme. tok jo ikke lange tiden før spilleren skulle settes inn i dashbordet og jeg oppdaget litt god plass i hullet. så er spørsmålet... trenger jeg bare en standard monteringsramme for å ordne dette(f.eks en slik en) eller må jeg ha noe spesialramme som er tilpasset volvoen? har søkt litt på forumet og google uten å finne et greit svar så håper noen kan hjelpe meg. i mellomtiden leter jeg litt til på nettet *edit* leif Endret 29. desember 2008 av stich_it Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det god plass inne i dashbordet, eller mangler det rundt kanten på spilleren? Om det er inne i dashen det er god plass kan du jo bruke en sånn, ellers må du nok ha ramme som passer i dashbordet. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) det er litt plass inni der ja, men om det bare er nok til ei vanlig ramme eller om jeg må ha noe spesial greier er jeg ikke sikker på. *tillegg* jeg må bare ha en vanlig ramme, men jeg må ha en spesiell ramme til den spilleren siden det er en litt spesiell dvd spiller med tyveri sikring. takk for svar Endret 30. desember 2008 av stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå