paali10 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hei, jeg har tenkt lenge på å få meg en mini crosser. Jeg har sett på to forskjellinge mini crossere på qxl og iziopt. Men jeg ser at det er forskjeller på de feks: den ene har 100kg lastekapasitet og den andre 50kg og den ene er 47cc og den andre 49cc. Og jeg ser en en forskjell i motorene kan noen forklare hvilken jeg bør kjøpe, hvilken som er best.... her er linkene: Iziopt: http://iziopt.no/nor/motor/minicross/minic...akt/db902_black Qxl: http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Hvilken bør jeg kjøpe???? Håper på svar!!! MVH: paali10 Endret 29. desember 2008 av paali10 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ikke kjøp noen av de. Gå for 110ccm 4takter du! De går greit nok. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke kjøp noen av de. Gå for 110ccm 4takter du! De går greit nok. Nei jeg gidder ikke å kjøpe noe stort jeg skal bare ha noe lite og billig på en måte en liten trikse crosser. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 De fleste 110cc Dirt/pit bikene er ganske små da.. Litt større enn pocket bike. De kan du herje MYE med!; p Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Trikse-crosser? Du knekker ramma bare ved å sitte på dem! Gå for en 110ccm 4-taktscross, de holder lenge, og er ganske kvikke Jeg kan garanterer deg at den lille dassen du tenker å kjøpe holder ikke lengre enn 2 uker, og når den ikke går lengre, så er det ingen som har lyst til å reparere sykkelen - fordi det er jugel. Snakker av erfaring Endret 1. januar 2009 av HondaOlav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå