humancoreiii Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) De fleste som har sett mine poster på forumet har fått med seg at jeg er ganske anti- apple og anti iphone, men jeg skal inrømme, viss denne noengang blir laget, kunne Nesten iphone vært interessant, men nå kommer jo Nokia N97 da, så ville nok uansett gått for den men jeg må si jeg virkelig liker Gamepad og A B knappene. denne er forøvrig laget av gizmodo http://gizmodo.com/5119445/the-dream-iphone-pro Endret 30. desember 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vel, den er ikke så umenneskelig nyskapende akkurat. De bør begynne å fornye software grensesnittet sitt nå + at designmessig er den litt utvasket nå. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Vel, den er ikke så umenneskelig nyskapende akkurat. De bør begynne å fornye software grensesnittet sitt nå + at designmessig er den litt utvasket nå. mulig, men det som appelerer på denne vill i tilfelle vært Stor skjerm gaming pad bra kamera Men som du sier grensesnittet ville vel satt en stor brems, men itunes og hele den søla :S Nokia N97 er nok et bedre alternativ, og tror KANSKJE han som har laget denne så LITT på N97 når han photoshoppet dette, denne ville jo vært en del tynnere da. Endret 30. desember 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå