Nicosu Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (Velger å promotere lanet også på dette forumet.) Hva: (potensielt) awesome helge moro med særdeles kule folk! (ja, men det kommer an på deg det) Når: 20. til og med 22. februar (detaljer angående klokkeslett kommer) Hvor: Manglerud Ungdomshus Plogveien 22 0681 Oslo Det er nå åpent for påmeldinger, nøl ikke! Send en mail til [email protected] der du oppgir *Brukernavnet ditt *Ditt fulle navn *Din epost adresse *Om du vil være crew - hva du da eventuelt kan bidra med (har du f.eks. spesielle kunnskaper og ferdigheter?) - du må da også oppgi alder (*beklager* til dere yngre..) *Hvilke spill du kunne ønske å ha konkurranser i - PC og konsoll (.. men angående konsoll er det fortsatt uklart hva vi vil ha, men mest sannsynligvis en PS3 i alle fall). *Om du vil kjøpe t-skjorte, og da er det også kjekt å la oss få vite din foretrukkede størrelse.. Btw. Mitt lille notat sier at CREW = - rigging og rydding - inngangsvakt (bare i begynnelsen) - kjøkkenvakter/matselgere - data/nettverkskyndige (ikke alle må være dette, men jeg håper vi i det minste har en med god peiling på ting så han/hun kan hjelpe til med tekniske ting) - compo ansvarlige/vakter Se også: http://gamereactor.no/forum/?forum=3&t...5648&page=1 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Er dette LANet arrangert i offisielt regi av Gamereactor? Jeg betviler, fordi det virker ikke som det er orden på så mye. Et godt og teknisk kyndig kjernecrew er ofte noe man prøver å ha på plass i god tid et LAN, i hvert fall slik at man vet at det i det hele tatt blit LAN. Jeg ser heller ikke at det er skrevet noe om antall plasser på arrangementet. Dette er veldig relevant i forhold til de som får ansvar for strøm og nettverk og ikke minst hvem som kan ta ansvar for det. Btw.Mitt lille notat sier at CREW = - rigging og rydding - inngangsvakt (bare i begynnelsen) - kjøkkenvakter/matselgere - data/nettverkskyndige (ikke alle må være dette, men jeg håper vi i det minste har en med god peiling på ting så han/hun kan hjelpe til med tekniske ting) - compo ansvarlige/vakter Delte crew-oppgaver virker for meg helt fjernt. («ikke alle må være dette» impliserer at alle må være det andre) Gjennom utallige arrangementet har jeg tilegnet meg erfaring de færreste har og det siste jeg ville gjøre på LAN er å rydde opp etter andre. Da la jeg like godt være å hjelpe til i utgangspunktet. Det er et privilegium du burde gi enkelte crew. Edit: Mener ikke å bare være negativ her, nå. Kan gjerne bidra med det jeg kan, bor tross alt bare et par minutter unna. Endret 29. desember 2008 av Jonas Lenke til kommentar
Nicosu Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) "Offisiel regi" .. ja.. hva legger du i det? Gamereactor er i all hovedsak en redaksjon som lager et spillblad. Jeg spurte, og fikk lov til å arrangere noe (opprinnelig, men nå ikke utelukkende) for å samle GR brukere i Oslo området. Jeg innrømmer jeg skrev (kanskje litt for) lite i innlegget mitt her, men det meste er nevnt på GR forumet. Det er et spontant initiativ, og det har vært hektisk i tillegg til liten tilgjengelig tid - derfor virker det som om det "ikke er orden på så mye". Så, først - siden det (mot formodning) blir et såpass kort lan, og et "mindre lokale" har tar vi ikke sikte på eller har plass til mange. Vi tenker altså 20-30 stk. (Søker fortsatt noen som er teknisk kyndig forresten.) Angående ryddingen, joda, forhåpentligvis skal man aldri måtte rydde opp etter andre, men dessverre så er det jo slik at noen ikke klarer å gjøre de enkleste ting - derfor må noen ta ansvar, og da blir det lett 'de ansvarlige'. Imidlertid, hvis noen har 'tjent' gjennom hele lanet.. så skal ikke de måtte slite med ryddingen. Jeg må uansett si at jeg liker ikke din "da gidder jeg ikke-holdning" .. bare generelt, jeg er en eh ganske altruistisk person og skulle jo ønske flere delte holdningen. Hmm, de som hjelper til med dette lanet har nok et lite 'ildsjel' preg ved seg... Endret 30. desember 2008 av Nicosu Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har ikke en "jeg gidder ikke"-holdning. Les igjen - jeg brukte ikke en gang ordet gidde. Faktum er at hvis du ønsker en teknisk kyndig person, en som besitter sjelden kunnskap, til å hjelpe deg med nettverket ditt, så er det en jævlig dårlig taktikk å samtidig kreve at den personen skal rydde og gjøre skitne jobber som hvem som helst kan gjøre. Jeg lærte meg ikke å gjøre akkurat det du spør etter, bare slik at jeg kan gjøre noe helt annet, som f.eks. å rydde søppelet til andre. Lenke til kommentar
Nicosu Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Man trenger ikke si ordet.. Da la jeg like godt være å hjelpe til i utgangspunktet. Dette er henvisningen. Anyway, jeg har saa (tysk pc naa..) absolutt ikke lyst til aa krangle med deg, jeg forstaar hva du vil fram til og kan aerlig si at jeg forstaar og respekterer hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå