petie Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vet ikke om det blir rett forum, men jeg er på jakt etter en god software til scanning... filene skal bli lagret som PDF, ikke enkeltstående filer, men en fil, med fex 10 sider... god gammel dokumentscanning Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vanligvis anbefaler jeg VueScan men jeg vet ikke om det er det beste til ditt bruk. Verdt å se nærmere på though. Lenke til kommentar
arela Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det er iallefall en slik mulighet i programet som følger med den Canon Lide 90 jeg har. Du kan lagre som *.pdf, eller *.pdf flere sider eller *.pdf legg til side. edit - aetius, det var lite på den nederste hylla, tørst i jula? ....og så mangler du den famouse Upper Ten edit 2 - nå har jeg skutt fotobokser, iallefall prøvd. Har trykt, trampet og slått alle steder uten at noe virker, bortsett fra å svinge bilen i 12 km/h. Har etter 3 runder 0 poeng og 101 straffepoeng - virker nesten som minus Endret 29. desember 2008 av arela Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 edit - aetius, det var lite på den nederste hylla, tørst i jula?....og så mangler du den famouse Upper Ten For det første så er hyllene autogenerert. Flaskene plasseres i tur og orden alfabetisk, og man kan ikke plassere som man vil. For det andre er Upper Ten en blended whisky, mens Whiskybase kun har single malts. Men nok OT nå, dette har lite med skanning å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå