t-horpestad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Heisann som tittelen sier, lurer jeg altså på om man må betale noe for å bruke GPS'en til iPhone? ser at når jeg skal finne posisjonen min bruker den 3G tilkoblingen er apple virkelig så kjipe at man må betale for GPS'en også!? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Apple tar ikke betalt for at du bruker GPSen. Operatøren din tar betalt hvis du bruker mobilnettet til å laste ned kartdataene. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Men hvis jeg har Netcom iTalk så har jeg 100mb gratis nett i mnd. Går GPS-bruken på dette eller må jeg betale ekstra får det? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 vell, jeg har en SE G705 og også 100 MB/mnd. Så vidt jeg har forstått er også kartbruken (dvs: kartnedlasting) med på dette. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 TomTom holder på å lage software til iPhone. Så du kan enten betale for det, eller betale for det du laster ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå