Arodin Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er det sannsynlig at en hardisk blir ødelagt ved å installeres oppned i kabinettet? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 nei, den skal ikke ta skade av å stå opp ned. Ikke så jeg vet om i alle fall. :-? Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 ikke jeg heller...men multicom hevder dette. Har bygd tre maskiner og mener jeg vet hvordan en hardisk installeres. Men uansett oppned eller ikke, så er det merkelig å si at det er grunnenen til at hardisken er ødelagt. Særlig når både Hk og ram i samme sending var ødelagt. Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 en harddisk kan vel egentlig ikke det da? da blir den "skriveplaten" inni harddisken litt løs og begynner og løsne mer og mer seiden den henger feil vei.... eller? men det jeg veit at en harddisk godt kan stå er vanlig (liggende) og på høykant Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hvos noget respons ved trykk på påknapp så er feilen i psu eller en av kablene. ror ikke hd ta skade av å stå opp ned men hvorfor montere det sånn? Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Blir beskylt for å montere den sånn av multicom. De gjør de for at vi skal måtte betale dem penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå