# offline Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg svarte på dette: Det er kun på Mac-en at jeg har en ren desktop. Jeg synes det er upraktisk å ikke ha snarvei til programmer der, selv om jeg selvsagt legger de viktigste i kommandolinjen og startmenyen. Småprogrammer og slik skit befinner seg på desktop Trudde du savnet noe slik som Start menyen som er i XP, der man har tilgang til programmene. Har ikke kjennskap til Vista og prøver å glemme alt med M$. Viktigste programmene har jeg i docken, de andre programmene har jeg i en mappe på docken, rett ved siden av papirkurven. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ta mere bilder. Ta bedre bilder. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) - Jeg skal fullføre bilsertifikatet - Kjøp av teleobjektiv - Lære meg hvordan man kan få motivet skarpere ved bruk av rikitge manuelle instillinger? - Nyte livet Endret 6. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå