Jo Are Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei Noen som har erfaringer med denne nettbutikken? Ser de har lave priser, sender de fra utlandet? Takker for svar Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg tror minsone.no er bare en demobutikk (i beste fall). Se www.umix.no. Det er akkurat den samme, bare med et annet navn. Mulig det er noe som er i ferd med å etablere seg. Jeg ville handlet hos noen andre. Prisene er jo heller ikke så lave. Jeg tok noen kjappe stikkprøver. Noen titler er billigere hos cdon.com. Det ser forøvrig ut som om umix/minsone har koiert mye fra cdon. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takk for svar Syns de hadde lave priser på enkelte varer, andre var de dyrere på. Lenke til kommentar
O.A.F Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Takk for svar Syns de hadde lave priser på enkelte varer, andre var de dyrere på. Jeg la ei bestilling i begynnelsen av januar. Den står enda åpen. Står at det skal bli sendt innen 24timer..... kanskje de mente 24 dager.....? Hvertfall, det er betalt men ingenting er sendt.... Dårlige greier.... Endret 19. januar 2009 av O.A.F Lenke til kommentar
Donty Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Samme her. Bestilt noen DVD-er, men ingenting er kommet.. bare venta 16 dager enda jeg da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå