Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Rart det er flere emner på Microsoft delen av forumet enn Sony. Selv om Sony har PS2, PSP og PS3. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg vil ikke at XBOX 360 skal dø, hadde det ikke vert for at den kunne moddes enkelt hadde jeg nok heller kjøpt ps3, men det er digg å kunne spille "backups" av spill Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 360 Premium 1990 Kan flashe den gratis for deg jeg. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Må si det er overraskende mange her som innrømmer at de er pirater. Burde kanskje ikke bli det siden 360 spill salget er jo helt elendig i Norge så tydelig at det er mange. Venter bare på at noen av de største kjedene kutter ut 360 snart, mange har i alle full kuttet ned kraftig har jeg sett. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 360 Premium 1990 Kan flashe den gratis for deg jeg. Har som sagt i førstepost at den billigste jeg fant var 1299kr uåpna. MEn takk for tilbudet for gratis flashing av Xboxen. MEn jeg regner ikke med at du gir meg noen garanti, derfor er jeg ikke så sikker på om det er en god ide, pga modnet gir meg 2års garanti på xboxen når de flasher den. Må si det er overraskende mange her som innrømmer at de er pirater. Burde kanskje ikke bli det siden 360 spill salget er jo helt elendig i Norge så tydelig at det er mange. Venter bare på at noen av de største kjedene kutter ut 360 snart, mange har i alle full kuttet ned kraftig har jeg sett. Husk jeg inrømmte ikke at jeg var pirat, men jeg nekter heller ikke for det. Var kanskje litt hintene den ene vei med anførselstegn da. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har kjøpt Xbox 360 Elite med 120GB HDD hos Gamestop idag mot innbytte av PS2 og 6spill for 899kr. Tråden er løst. Endret 7. desember 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå