Gå til innhold

[Løst]Jeg trenger hjelp til kjøp av XBOX 360!

Ballestikk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe meg XBOX 360 brukt eller ny. Har titta litt rundt og billigste på finn til 1.299kr tror jeg. Er det noen som vet om noen bedre dealer. Trenger konsoll med "alt" altså kabler og kontroll trådløs eller kabel er ikke så viktig. Trenger ikke trådløst netkort.

Har tenkt til å sende xboxen rett til modding hos modnet.no hvis den ikke er det fra før.

og dette koster 600kr. poenget er jo da å enten kjøpe en umodda xbox eller kjøpe en modda til billigere enn umodda+modding. Vil helst også ha garantien i behold siden det er mye tull med xboxer dette får jeg med modding fra modnet.no

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dang.. Sorry Ballestikk. Jeg glimta helt. Trodde du skrev at det billigste du fant var 2.299, når du faktisk skrev 1.299 :blush:

Men viss du skal kjøpe en Xbox fra Finn.no, så burde du dra og ta en titt på den :). Noen selgere kan være såpass slue at dem selger en defekt Xbox 360. Og det er jo ikke noe særlig og motta :)

Men lykke til med Xbox kjøp!

Lenke til kommentar
jeg tenkte mere på arcadeversjonen. Men hvor mange versjoner er det egenlig? Pro,arcade.... Men bare som dere vet det så var den xboxen på finn uåpnet arcadeversjon med garanti.

Arcade, pro og Elite

ok, kan du fortelle med forskjellene på de forskjelligeversjonene

Lenke til kommentar

Arcade: Veldig dårlig med minne. Viss jeg ikke tar feil, så har den ikke Harddisk (HDD). Den har bare 256 MB med lagringsplass. Det følger også med 1 xbox kontroll og det pleier og følge med 5 Xbox Arcade spill. Jeg har prøvd disse spillene, og jeg synes de var gørr kjedelige :p. Det følger også med et tennisspill.

Pro\Premium: Dette er bestselgeren til Xbox. Den fåes nå med 60 GB harddisk. Dette er mye, men selvfølgelig er det noen som vil ha mer. Det følger med 1 hvit, trådløs Xbox kontroll, headset, og ledninger selvfølgelig.

Elite: Dette er den største Xbox konsollen, og den tøffeste :). Den har hele 120 GB harddisk!. På denne følger det med det samme som i Pro konsollen. Bare at den trådløse kontrollen, og headsettet er svart farget. Konsollen er også helt svartfarget :).

Når det kommer til trådløse kontroller. Må du kjøpe en lader. Som lader og batteriene i kontrollen. Jeg vil da anbefale den som heter; "Play&Charge Kit". Med denne kan du spille i mens du lader kontrollen.

Viss jeg skulle anbefalt en Xbox konsoll. Måtte det blitt Pro eller Elite selvfølgelig :). Dette avhenger jo av hvor mye harddisk-plass du vil ha. Og noen synes det er tøffere med Elite pga. fargen.

Jeg vil ikke anbefale Arcade. Arcade blir trekt kraftig ned pga. av at den ikke har HDD. Og da blir det jo lite med spilling. Man kan kjøpe en HDD ved siden av. På markedet nå finner man 120 GB harddisken. Men denne koster jo nesten 1000 kroner. Så da ville det blitt bedre og kjøpe en Elite isteden.

Men jeg har også hørt at det skal komme 60 GB HDD ut på markedet snart. SOm du kan kjøpe ved siden av.

Lykke til med kjøp!

EDIT: Leifene sneik seg inn her :p

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
FØlger også med hdmikabel i elite, noe som ikke følger med pro.

Ja. Det er sant :)

Men dette er jo null vits viss man ikke har HD tv :). Noe ikke jeg har. Men viss man har HD tv. Da blir jo bildet helt prefekt :D

Er det stor forskjell om man bruker HD kabel kontra VGA kabel?

Lenke til kommentar
FØlger også med hdmikabel i elite, noe som ikke følger med pro.

Ja. Det er sant :)

Men dette er jo null vits viss man ikke har HD tv :) . Noe ikke jeg har. Men viss man har HD tv. Da blir jo bildet helt prefekt :D

Er det stor forskjell om man bruker HD kabel kontra VGA kabel?

Nei, liten eller ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Først takk til alle som ønsker meg lykke til. Angående xboxkjøpet noen som vill finne fram en/flere linker til arcade,pro eller elite lurer på hva de ligger på i butikkene. Arcaden på finn.no som er uåpnet koster jo 1.299kr

så jeg lurte på om det var billigere noen andre steder

P.S beklager dårlig skriving er jævlig trøtt ble sent igår+ uvant tastatur, er hos fetteren min skjønner dere.

EDIT: Gamestop har nettopp ferdig med et tilbud "byttinn din PS2 med alle kabler og 5spill og få kjøpt XBOX 360 Arcade for 499kr, pro for 900kr (litt usikker) osv. Og her i Fr.Stad har de ferdig, fikk inn 200 konsoller. Så til spørsmålet er det noen som enten vil bytte til bake har PS2 med masse utsyr eller om noen andre Gamestopbutikker fortsatt har noen XBOXer igjen

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...