Ballestikk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg XBOX 360 brukt eller ny. Har titta litt rundt og billigste på finn til 1.299kr tror jeg. Er det noen som vet om noen bedre dealer. Trenger konsoll med "alt" altså kabler og kontroll trådløs eller kabel er ikke så viktig. Trenger ikke trådløst netkort. Har tenkt til å sende xboxen rett til modding hos modnet.no hvis den ikke er det fra før. og dette koster 600kr. poenget er jo da å enten kjøpe en umodda xbox eller kjøpe en modda til billigere enn umodda+modding. Vil helst også ha garantien i behold siden det er mye tull med xboxer dette får jeg med modding fra modnet.no På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 man får den jo billigere hos Elkjøp og hos andre seriøse forhandlere da. Og jeg vil tro prisen går ned i det "Januar-salget" Men du får fortsette og se deg rundt . Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 man får den jo billigere hos Elkjøp og hos andre seriøse forhandlere da. Og jeg vil tro prisen går ned i det "Januar-salget" Men du får fortsette og se deg rundt . hva ligger prisen på hos " de seriøse forhandlerne" da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kristian, om du sier at det er billigere andre steder er det ganske normalt å vise vedkommende hvor. Og den du linket til var da ikke noe billigere, var den det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dang.. Sorry Ballestikk. Jeg glimta helt. Trodde du skrev at det billigste du fant var 2.299, når du faktisk skrev 1.299 Men viss du skal kjøpe en Xbox fra Finn.no, så burde du dra og ta en titt på den . Noen selgere kan være såpass slue at dem selger en defekt Xbox 360. Og det er jo ikke noe særlig og motta Men lykke til med Xbox kjøp! Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 ja jeg har tenkt til å se/prøve xboxen jeg evt skal kjøpe. Men altså ingen billigere enn 1.299kr. Får vel skjekke på januarsalget Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Smart det Men det er vel null sjangse for at Xbox-en (Pro versjonen) går ned til 1 299 ,-. Men kanskje den går ned ca. 200-300 kroner Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 jeg tenkte mere på arcadeversjonen. Men hvor mange versjoner er det egenlig? Pro,arcade.... Men bare som dere vet det så var den xboxen på finn uåpnet arcadeversjon med garanti. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 jeg tenkte mere på arcadeversjonen. Men hvor mange versjoner er det egenlig? Pro,arcade.... Men bare som dere vet det så var den xboxen på finn uåpnet arcadeversjon med garanti. Arcade, pro og Elite Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 jeg tenkte mere på arcadeversjonen. Men hvor mange versjoner er det egenlig? Pro,arcade.... Men bare som dere vet det så var den xboxen på finn uåpnet arcadeversjon med garanti. Arcade, pro og Elite ok, kan du fortelle med forskjellene på de forskjelligeversjonene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Arcade: Veldig dårlig med minne. Viss jeg ikke tar feil, så har den ikke Harddisk (HDD). Den har bare 256 MB med lagringsplass. Det følger også med 1 xbox kontroll og det pleier og følge med 5 Xbox Arcade spill. Jeg har prøvd disse spillene, og jeg synes de var gørr kjedelige . Det følger også med et tennisspill. Pro\Premium: Dette er bestselgeren til Xbox. Den fåes nå med 60 GB harddisk. Dette er mye, men selvfølgelig er det noen som vil ha mer. Det følger med 1 hvit, trådløs Xbox kontroll, headset, og ledninger selvfølgelig. Elite: Dette er den største Xbox konsollen, og den tøffeste . Den har hele 120 GB harddisk!. På denne følger det med det samme som i Pro konsollen. Bare at den trådløse kontrollen, og headsettet er svart farget. Konsollen er også helt svartfarget . Når det kommer til trådløse kontroller. Må du kjøpe en lader. Som lader og batteriene i kontrollen. Jeg vil da anbefale den som heter; "Play&Charge Kit". Med denne kan du spille i mens du lader kontrollen. Viss jeg skulle anbefalt en Xbox konsoll. Måtte det blitt Pro eller Elite selvfølgelig . Dette avhenger jo av hvor mye harddisk-plass du vil ha. Og noen synes det er tøffere med Elite pga. fargen. Jeg vil ikke anbefale Arcade. Arcade blir trekt kraftig ned pga. av at den ikke har HDD. Og da blir det jo lite med spilling. Man kan kjøpe en HDD ved siden av. På markedet nå finner man 120 GB harddisken. Men denne koster jo nesten 1000 kroner. Så da ville det blitt bedre og kjøpe en Elite isteden. Men jeg har også hørt at det skal komme 60 GB HDD ut på markedet snart. SOm du kan kjøpe ved siden av. Lykke til med kjøp! EDIT: Leifene sneik seg inn her Endret 30. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 FØlger også med hdmikabel i elite, noe som ikke følger med pro. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) FØlger også med hdmikabel i elite, noe som ikke følger med pro. Ja. Det er sant Men dette er jo null vits viss man ikke har HD tv . Noe ikke jeg har. Endret 30. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 FØlger også med hdmikabel i elite, noe som ikke følger med pro. Ja. Det er sant Men dette er jo null vits viss man ikke har HD tv . Noe ikke jeg har. Men viss man har HD tv. Da blir jo bildet helt prefekt Er det stor forskjell om man bruker HD kabel kontra VGA kabel? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 FØlger også med hdmikabel i elite, noe som ikke følger med pro. Ja. Det er sant Men dette er jo null vits viss man ikke har HD tv . Noe ikke jeg har. Men viss man har HD tv. Da blir jo bildet helt prefekt Er det stor forskjell om man bruker HD kabel kontra VGA kabel? Nei, liten eller ingen forskjell. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Først takk til alle som ønsker meg lykke til. Angående xboxkjøpet noen som vill finne fram en/flere linker til arcade,pro eller elite lurer på hva de ligger på i butikkene. Arcaden på finn.no som er uåpnet koster jo 1.299kr så jeg lurte på om det var billigere noen andre steder P.S beklager dårlig skriving er jævlig trøtt ble sent igår+ uvant tastatur, er hos fetteren min skjønner dere. EDIT: Gamestop har nettopp ferdig med et tilbud "byttinn din PS2 med alle kabler og 5spill og få kjøpt XBOX 360 Arcade for 499kr, pro for 900kr (litt usikker) osv. Og her i Fr.Stad har de ferdig, fikk inn 200 konsoller. Så til spørsmålet er det noen som enten vil bytte til bake har PS2 med masse utsyr eller om noen andre Gamestopbutikker fortsatt har noen XBOXer igjen Endret 30. desember 2008 av Ballestikk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) engang til på norsk? hvis du tenkte på pris så kan du jo vente til over nyåret for å se om det blir billigere noen andre plasser. f.eks elkjop.no Endret 30. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvis du kjøper Arcade, får du 20 GB HDD fra Microsoft for 100 kr. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ingen som er aktive lenger her jo=( Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ingen som er aktive lenger her jo=( Er fordi 360 er omtrent død i Norge nå. Alle er på PS3 delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå