Gå til innhold

hvilket firma reparerer ericsson i trondheim?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hør med Digilog, andre siden av E6 (inn mot byen) ved Siemens-byggene :)

Hvor ligger disse siemensbyggene egentlig? Er jo elendig service av ericsson og nokia dersom de lar emts gå konkurs uten at de har noen skikkelige aktører å ta over da. Hvis jeg må dra langt ut av byen og gjennom noen jorder og åkre bare for å reparere mobilen kan det være det samme. Da pelmer jeg mobben i Nidelva og kjøper meg en telefonkiosk i stedet. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

etter EMTS gikk konkurs (og kjekt er det, for EMTS er det dårligste service-verkstedet jeg noensinne har vært borti.. dårlig og dyr service) så er det Reidar Myhr Service som har tatt over all service for Nokia/Sony Ericsson/osv. De ligger i tempeveien, og har kjempegod service!

Reidar Myhr Service Tlf nr: 73823437

Lenke til kommentar

Jepp, underskriver på at EMTS har dårlig service/kompetanse mens Nordialogs Trondheim avdeling ved Reidar Myhr har kjempebra service, de er raske og de får fikset problemene som har oppstått.

Når du kjører mot Tiller passerer du en Klart Svar butikk på høyre side ved Tempe. Så og si rett ved ligger Reidar Myhr. De har ingen plakat som du kan se fra motorveien så du må kjøre av tidligere og lete etter dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...