lilko Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvilken er best? Hvilken har mest funksjoner? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvilken er best? Hvilken har mest funksjoner? Ta en titt her. Jeg ville gått for N78. Den har GPS, høyere oppløsning på kameraet og det følger med et 2gb minnekort. Enkelt valg i mine øyne... Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Du gjorde valget enkelt! Tusen takk Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvilken er best? Hvilken har mest funksjoner? Jeg ville ha sagt at E51 har flest funksjoner, men N78 er også godt styrket på det området... Har ikke direkte prøvd N78, men veit i hvertfall at den er god på sitt område; i kvalitet, utseende, funksjonalitet... Hørt litt negativ omtale om plasseringen av taster av folk jeg kjenner som har den, men tror det bare kan være en vanesak...^^ E51 derimot kan jeg si mye positivt om den...skal du bruke den til bl.a. e-post mobil er denne et ultimatum... Den er ikke så værst i utseende heller, og den har gode taster og menyen er lett å forstå...Logisk plassering av manyer og undermenyer... Den eneste forskjellen som er tydelig merkbar er at N78 har innebygget GPS og at E51 ikke har frontkamera slik at videosamtaler ikke kan utføres... Her er omtale fra testene om Nokia E51 og Nokia N78... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 I tilegg er veldig positiv faktor i mine øyne at den har minijack utgang. Det er det få telefoner som har, det er noe Nokia har fått bra til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå