REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) vil ha alle musikkfolka sine synspunkter, derfor lager jeg en tråd. hvis du har en tjue minutter, bare se disse klippa og si hva du syns. vel, hvis dere ikke vet hvem Joe Budden er, er han en rapper fra New Jersey, bak hits som Pump It Up, Fire og Focus. var i norge (holmlia, haha) nylig. min mening, er han en av de beste rapperene noen sinne, men uansett. ransom er en gammel kompis av han, også en rapper fra New Jersey, men ikke særlig kjent, men han er på oppkommen. de har hatt noen problemer, og alt var musikk. men det er en stund sia, helt til for en uke siden, Joe Budden snakket litt skeivt om Ransom på Vbloggen hans. Ikke særlig viktig, sa bare noe små greier. Ransom svarer til den lille drittsnakkinga. Joe Budden svarer (veldig ulikt og altfor tøff iforhold til vanlig) fort. Sier at de har banket opp Ransom og har det på video. og her kommer delen jeg vil ha alles synspunkter på igår kom denna videoen. http://www.worldstarhiphop.com/videos/vide...V5s90E0A7W09Zpw Ransom og noen kompiser går opp til Joe Buddens bestekompis sitt hus å smacker driten ut av han. (hahaha) smacket er rundt 3:40 så hva syns musikkfolket om hip-hopens "voldelighet" fra et menneskesynspunkt, haha Endret 29. desember 2008 av Loso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå