Curior Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Direkte skuffende fra Nokia, som gir ut en så og si identisk kopi av N82, men kaller det en designtelefon, for å bortlede det faktum at dette kun er en N82 i en nesten identisk innpakning. Nokia N82 er 22% større enn N79. Nokia N82 er 17% tyngre enn N79. Og allikevel er N79 billigere ved lansering enn N82 er etter ett år. Kritiser så mye du vil for at denne har lite nytt, men størrelse, design og pris er hovedpoenget med denne modellen. Og akkurat dette har de oppfyllt med bravur. Formfaktoren er akkurat den samme. Designet er også akkurat den samme. Tastene, er om mulig ennå verre på N79. Og prisen er den samme. Hva N82 kostet ved lansering er uvesentlig, den er faktisk billiger nå. Kan du forøvrig utdype hva du insinuerte med at jeg har få innlegg her på forumet? Jeg har fulgt forumet i lang tid, uten at jeg har postet, men det betyr ikke at jeg ikke har mine meninger, og slik jeg har forstått det, så kan hvem som helst utdype sine meninger her? Mulig jeg har missforstått, og at man som fersk bruker burde holde kjeft til man blir snakket til? You tell me? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Når ble det tillatt med flere brukerkontoer på forumet? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har N79 i en måned nå. Jeg er enig i alt Amobil skriver i testen. Dette er en bra telefon, men dessverre er tastene veldig vanskelige å bruke. Jeg trodde jeg skulle venne meg til de ganske fort, men jeg sliter fortsatt med noen feiltrykk nå og da. Kjipt at bokstaven o litt for ofte blir "mwmwmw"... Annet enn det er jeg fornøyd på nesten alle andre områder. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Nei. Jeg fjerner det heller da det var off-topic, og takk for at du påpekte det. Beklager et ufint angrep fra meg, om man kan si det slik. Du har et poeng i at for kundene så er det ikke så relevant hva prisen på N82 var ved lansering, men ser vi på utvikling i portefølje er dette ganske viktig. Husk at N79 vil få en prissenkning tilsvarende N82, bare vi gir den litt tid på bakbeina. N79 er sannsynligvis en god del billigere i produksjon også, og N82 vil sannsynligvis sakte men sikkert fases ut til en ordentlig oppfølger kommer. Og jeg gjentar, primærforskjellene, Nokia N82 er 22% større enn N79. Nokia N82 er 17% tyngre enn N79. Endret 29. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
FalconEyes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hehe.. Synes det er litt spesielt at det er blitt lagt så veldig mye vekt på tastenes utforming både i testen og i leserinnleggene.. Dette er vel tross alt en smakssak. Jeg har hatt denne mobilen i ca. 1 måned nå og må si meg kjempefornøyd med den. For min del har jeg faktisk ikke tenkt noe særlig over tastene til jeg så denne testen. De har med andre ord fungert helt fint. Nå skal jeg ikke uttale meg på vegne av alle og si at tastene er like gode for alle, men jeg synes at når halve siden av konklusjonen er i testen går på at tastene er dårlige synes jeg det er en litt pussig prioritering.. Terningkast 5 er nok noe jeg også vil gi den! Visse småting kunne selvfølgelig vært bedre, men tastene har jeg faktisk ikke tenkt så mye over før nå Endret 30. desember 2008 av FalconEyes Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tastene er ikke "dårlige". De er små og muligens knotete for de med _store_ fingre, men den fortjener ikke minus for det. Har hatt min i to måneder, snart, og er utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Men hvordan får jeg lastet ned den gratisversjonen av et av trial-spillene? bumper denne jeg Lenke til kommentar
MSA Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Finnes det en lommelykt-funksjon på telefonen? Endret 31. desember 2008 av dittel Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "Telefonen har en håndfull lydutjevnerinnstillinger installert, men du kan ikke stille lydutjevneren manuelt. Valgene du har er standard, bassforsterkning, klassisk, jazz, pop og rock." Ved at man går inn på musikkspilleren, og klikker seg inn på "equaliser" og deretter trykker på "ny forhåndstilling" kan man stille inn equaliseren akkurat slik man vil. Du kan også endre navnet til det du vil, slik at du har en innstilling som heter: "punk" for eksempel. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Trikset for å bruke N82 med store fingre er jo å holde tommelen i en ~90 graders vinkel fra telefonen når mans skriver. Dette gir deg hele tastens lengde (som er ganske stor) å treffe, istede for dens begrensede tykkelse. Tviler litt på at det vil fungere like bra på denne med helt flate taster. Så jeg stikker nok innom en butikk og tester før jeg kjøper. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 brukte nokia maps på n73. veldig bra detaljer gratis. hvorfor koster dette på n79? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 brukte nokia maps på n73. veldig bra detaljer gratis. hvorfor koster dette på n79? Hva mener du? Samme bruk av Nokia Maps vil koste penger på N73 som på N79, men på N79 følger det med 3 mnd lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg