EinarEriksen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 N79 er på mange måter en knakende god mobil og en fullgod MP3-spiller. Les mer Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 etter å ha lest dette blir det N82 på meg, tastene var det n79 kunne ta igjen på for manglende blitz men når tastene er dårligere er det ikke tvil:D Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det samma skjedde med meg her, tvilsomme taster betydde en pent brukt N82 til en meget hyggelig pris. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Syns det er litt trist at dere vil anbefale denne modellen da den svikter på såvidt grunnleggende ting som taster... N82 hadde heller ikke veldig bra taster ifølge mine fingre... Men smaken er som baken, delt. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, N82-tastene er tydeligvis elsk eller hat for de fleste. Jeg likte dem på tross av store fingre. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Var tastene som gjorde at jeg gikk vekk fra N79 og tilbake til N82. Tastene på N79 er utrolig harde og knotete og skrive med. Synd, for N79 er vedlig bra omtrent alt annet! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg er skikkelig glad i N82-tastene, lette å treffe Men nå skriver jeg ikke flere tusen sms i måneden og kan skjønne irritasjonen enkelte har ift dem. Lenke til kommentar
Curior Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Syns det er litt trist at dere vil anbefale denne modellen da den svikter på såvidt grunnleggende ting som taster...N82 hadde heller ikke veldig bra taster ifølge mine fingre... Men smaken er som baken, delt. Hva skal man med taster når bak dekselet er utskiftbart. Feiende flott designertelefon, not... Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Synes det er drøyt å kalle denne for en "designer mobil." Den er jo stor som bare det og utseende er ikke spesielt fint eller. Bare tull. Nokia klarer aldri å lage mindre mobiler med gode specs. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har ikke problemer med tastene, egentlig. Tar litt tid å bli vant til, men nå går det kjapt å skrive. Kommer sikkert an på smak, og hvordan fingre du har. Men hvordan får jeg lastet ned den gratisversjonen av et av trial-spillene? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det store forskjeller mellom 5800 Xpressmusic og N79. Bortsett fra at førstnevnte har trykkskjerm? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Er det store forskjeller mellom 5800 Xpressmusic og N79. Bortsett fra at førstnevnte har trykkskjerm? Klikke Endret 29. desember 2008 av strek Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har hatt n79 i 2 mnd'r nå og kan ikke si noe annet en at jeg er knakende fornøyd. Tastene kunne vært litt bedre... men hey.. man blir fort vant til de Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 oi nå var jeg litt kjapp.. må bare bemerke at jeg ikke har hatt problem med svar og legg på tastene ( som nevnt i "testen".. men * 0 og # er litt tricky, men som sagt en vanesak :] Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg holdt på å si noe sånt som "Hvorfor i huleste har denne fått så bra karakter, med DEN mangelen..." osv. Det var inntil jeg så prisen. En applaus for Nokia. Lenke til kommentar
Curior Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Applaus til Nokia for å lage en telefon med ubrukelige taster, appalus, applaus og appalus!!! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tastene funker for meg, og flere andre, så hvor ubrukelige de er, er nok opp til hver enkelt Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) *fjernet noen uttallelser jeg ikke hadde grunnlag for* Fin mobil, btw. Mye for pengene. Synker nok ytterligere en del om man drøyer noen uker utover nyttår. Endret 29. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
Curior Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Og hva er det du egentlig insinuerer? At jeg synes denne telefonen ikke fortjener en 5-er, er jeg tydeligvis ikke alene om. Direkte skuffende fra Nokia, som gir ut en så og si identisk kopi av N82, men kaller det en designtelefon, for å bortlede det faktum at dette kun er en N82 i en nesten identisk innpakning. Rart at ikke amobil avslører dem... Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Direkte skuffende fra Nokia, som gir ut en så og si identisk kopi av N82, men kaller det en designtelefon, for å bortlede det faktum at dette kun er en N82 i en nesten identisk innpakning. Nokia N82 er 22% større enn N79. Nokia N82 er 17% tyngre enn N79. Og allikevel er N79 billigere ved lansering enn N82 er etter ett år. Kritiser så mye du vil for at denne har lite nytt, men størrelse, design og pris er hovedpoenget med denne modellen. Og akkurat dette har de oppfyllt med bravur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg