treningsnarkoman Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Skal anskaffe meg ein pulsklokke/billig sak kun for å ta hvilepulsen! Syntest det blir ubehagelig å ligge med eit pulsbelte som eg har nå (RS800). Har sett på disse: Alternativ 1/billigste Alternativ 2/dyreste Alternativ 3 Alternativ 4 Tenkte på den billigste, men lurer på om denne er nøyaktig nok? EDIT: Slengte på ein til eg fant.. EDIT: Enda en Endret 29. desember 2008 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så som jeg har forstått det. Virker det som om de pulsklokkene som benytter seg av belte er mer nøyaktig. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Så det er ikkje brukbart i nøyaktighet da eller, uten belte? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis du bare skal måle hvilepuls, holder det med en klokke med sekundviser og to fingre mot halspulsåren.. Klart billigst, hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå