Etaten Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Som overskriften sier... Er dette mulig? Rett og slett la ham overta dette? Og la ham etablere sitt eget abonement med dette etter på? Mvh Etaten Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 det går iallefall med hos netcom Der det sår: "jeg vil øverføre nummeret mitt til netcom" skriver du bare nummeret ditt, og på neste side skriver du faren din sitt navn, addresse osv. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, det er fult mulig. Dra innom en forhandler begge to, så er det gjort på 2 min. Flytte nummeret til netcom er om du skal portere over nummeret fra en annen operatør (f.eks Telenor) Da må det flyttes i samme navn som det står registert på hos din gamkle operatør. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det var litt rart, jeg har nemlig gjort omtrent det samme, også hos netcom. Der gikk alt helt fint. Må være nye regler eller noe Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takker for svar.. Skal sjekke dette ut. Er ikke snakk om å skifte leverandør, men rett og slett overføre nr til ham og endre type abo... Og kanskje ta ut en SE C905? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mange operatører har også et eierskifte skjema man kan skrive ut og sende inn, men mange vil nok også henvise deg til en forhandler. Skal du kjøpe telefon i samme slengen er det jo like greit egentlig Det var litt rart, jeg har nemlig gjort omtrent det samme, også hos netcom. Der gikk alt helt fint. Må være nye regler eller noe Siden du viser til er om du skal flytte nummeret ditt fra en annen operatør og over til Netcom. Netcom kontakter da din gamle operatør og sier at de har en kunde med personalia xxxx xxxxx xxxx, som ønsker og bytte operatør. Matcher ikke personalia med det din gamle operatør har, så blir bestillingen avist. Dette er pga av at ikke hvem som helst skal kunne stjele telefon nummeret ditt, samt også for å forhindre mennesklig feil, som et enkelt feil-tastetrykk. Jobbet som netcom og telenor forhandler i et par år, og det har vært sånn så lenge jeg kan huske værtfall Lenke til kommentar
Miisu Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Be den operatøren du har nå om å sende deg ett eierskifteskjema, fyll ut, signer og send inn. (dette er den juridisk rette måten å gjeøre det på. Og det er viktig at både ny og tidligere eier signerer.) Done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå