Rob3rt Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Heisann Jeg lurer på om noen vet hvilken låt de bruker i den nye coca-cloa reklamen. Der hvor de to til slutt ender opp i underbuksen på hver sin side av gaten. Utenfor hver sin restaurant. Takk. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Har snufset litt rundt på nettet, men klarer ikke å finne noe informasjon om det. Har funnet et arkiv med reklmaefilmer, men der manglet jo selvfølgelig den aktuelle reklamen. Dette er litt viktig, så håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Hysj, bump. Men helt alvorlig, virkelig ingen som vet det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Kan virke som om det ikke er det, nei, men jeg har selv lurt på det samme! Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 1. Juni kommer det ny Coca-Cola reklame. Om du lurer på hvem som har laget musikken til den (ikke meg) - kan jeg gi deg svar Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 1. Juni kommer det ny Coca-Cola reklame.Om du lurer på hvem som har laget musikken til den (ikke meg) - kan jeg gi deg svar Jeg lurte på den nåværende Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Kutt ut bumping. Hvis ingen svarer, er det fordi ingen vet svaret. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 skulle gjerne hatt den sangen selv jeg.. hmm.. noen må da vite det her. Lenke til kommentar
Miss Marvin Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 for 2 uker siden jeg sendte en mail til Coca Cola sin reklamegruppe i Norge, I dag fikk jeg svar på dette spørsmålet: Hva heter sangen i den nye reklamefilmen for cola? Bandet/gruppen heter Kid Alex og låta heter Young Love. (rekl.filmen heter Chef) Lykke til med og finne den, jeg har hittils IKKE funnet den .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå