thunderball Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Trenger litt hjelp. Har lyst til å ha trådløs tilgang til filene mine, trenger ny ekstern harddisk og ny trådløs router. Har søkte litt rundt på nettet og funnet to mulige løsninger. Enten en NAS harddisk eller router med mulighet for tilkobling av en ekstern harddisk. Nå lurer jeg på hvilken løsning jeg skal velge og hvilket produkt. Noen som kan hjelpe med noen innspill? Trenger disk på 1 TB eller mer og ettersom jeg forstår er det mulig å få tilgang til filene sine via internett på noen av routerne? Vet ikke om det har betydning men har brebånd via kabel fra Get. På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg ville satset på en D-link DIR-655 som er en rask og stabil router. Du kan bruke Mybook world edition 1TB som du plugger i nettverket til routeren. Det går greit å få forbindelse via internett om du ønsker. Du kan f.eks sette opp en konto med http://www.dyndns.org i routeren og forwarde port til harddisken. Endret 29. desember 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå