Gå til innhold

iPhone 8GB verdt å kjøpe?

BadFurDay

Anbefalte innlegg

Hei, sitter for tiden uten telefon og har dermed vurdert en iphone. Jeg sitter helt med blanke ark på det området, har ingen erfaringer eller inntrykk av telefonen.

Jeg vet at jeg før eller siden kommer til å kjøpe meg en ipod touch, det var da dette som førte meg inn på tanken om en iphone.

Jeg leita litt på qxl og fant en kar fra usa som selger iphone, der var det en iphone til salgs for 3300 inkl. frakt, 50 forhåndsinstallerte programmer, den var også ulåst og jailbroken (??). Det er ikke den nye 3G versjonen det er snakk om.

Så mitt spørsmål er da om dette her er ett godt kjøp, eller burde jeg snu nesa andre steder?

Er bare 12 timer igjen av auksjonen så det hadde vært bra med noen raske svar :p

Klikkeklikk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, sitter for tiden uten telefon og har dermed vurdert en iphone. Jeg sitter helt med blanke ark på det området, har ingen erfaringer eller inntrykk av telefonen.

Jeg vet at jeg før eller siden kommer til å kjøpe meg en ipod touch, det var da dette som førte meg inn på tanken om en iphone.

Jeg leita litt på qxl og fant en kar fra usa som selger iphone, der var det en iphone til salgs for 3300 inkl. frakt, 50 forhåndsinstallerte programmer, den var også ulåst og jailbroken (??). Det er ikke den nye 3G versjonen det er snakk om.

Så mitt spørsmål er da om dette her er ett godt kjøp, eller burde jeg snu nesa andre steder?

Er bare 12 timer igjen av auksjonen så det hadde vært bra med noen raske svar :p

Klikkeklikk!

Jeg har en 3G 16Giga som jeg har hatt et halvt år. Kort oppsumert.

Jeg bruker ca. 3 giga av kapasiteten og ser ikke for meg å bruke noe særlig mere.

Herlig brukergrensesnitt, menyer osv.

Herlig å surfe med i wifi.

Råttent kamera!

Råtten tlf! Telefondelen er virkelig den største skuffelsen på hele dingzen. Daglig trøbbel med opprigninger, spes. at jeg ikke hører hva de andre sier. Dette probemetet har mange av mine venner også, på samme tlf.

Ble faktisk dårligere etter siste oppdatering.

GPS: Kart må lastes ned under bruk = kostnader. Skulle likt å installert et kart på mine ledige 13 giga.

Mitt råd - kjøp deg noe som funker, feks. en nokia eller sonyericcson + en ipod touch

Lenke til kommentar

Joda, sånn kan det også sies. Hvis du er interessert i noen andres meninger kan du jo sjekke ut iPhone 3G tråden. Skal du først kjøpe iPhone i dag, bør du slå til på 3G. Ellers har jo HTC noen gode touch telefoner, men de har jeg ikke peilig på.

Pixel: Tror nok det er du og vennene dine som har hatt litt uflaks. 9/10 iPhone telefoner selges i god stand, men det er igjen de 10% som produseres ved at det er en feil. Kan være at selve telefon funksjonen i mobilen er ødelagt, men da skal du også kunne levere den inn og så reparerer de din gamle eller så får du ny. Hadde faktisk et problem med det jeg også, men da var det eneste som skulle til en gjenoppretting.

Lenke til kommentar

Det kan godt være, har vel aldri hatt noen store problemer med mine Apple produkter.

Men når det kommer til så store feil som at det er vanskelig å ringe med telefonen og en gjenoppretting ikke hjelper, er de ganske så vennlige når det kommer til service. Alle jeg har hørt om har enten fått ny telefon eller fått sin gamle reparert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...