rottweiler Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 noen som joiner online gt4? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 noen som veit åsen jeg kan spille med andre? slåt på spille drar frem tlf og trykker på multiplayer med finner ingen servere? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 ingen altså? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det ligger sikkert en tråd i GTA-forumet. Du kan jo prøve der. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 joiner vel automatisk noen servere om du tar multiplayer og free mode el hva det het igjen, jeg kommer iallefall alltid inn i game med mange når jeg gjør det på ps3 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Prøv team deathmatch, det funker alltid, og er konge. Kan ikke tro at du presterer å skrive "xboks" i to forskjellige trådet though... Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå