Europa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan bør man gå fram første gang man møter foreldra til dama? Opptre som om det var et business-treff? Jeg kan se for meg at de er veldig sjalu - spesielt faren - og at det derfor ikke vil lønne seg å vise noen følelser overfor jenta. Fy faen, det må jo være griseflaut å stå der og snakke med dem, vel vitende om at de vet at jeg ønsker å komme inn under buksene på datteren deres Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 vel jeg vil tro problemet ligger i at du ønsker å komme i buksene hennes og de vet det, liker de ikke deg kommer det til å bli kjipt. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tja, en enkel måte er jo først og oppføre seg som om det var et "business-treff" treff som du sier, at du er endel ydmyk i starten, men som tiden går blir dere mer kjent med hverandre og deretter blir man mer naturlig avslappet. Og innbille at foreldrene hennes hater deg er vel og ta litt hardt vil jeg tro Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor gammel er du? Det er natulig at man oppfører seg "kledelig beskjedent" når man møter folket. Håndhils høflig, se dem i øynene og presenter deg. Det er viktig. Ikke gå med "Just did it T-skjorte". Husker første gang jeg møtte svigerfar. Det var så rart, for kjæresten min var ikke der. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Ikke gå med "Just did it T-skjorte". Lol, you made my day! Er 20. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor gammel er dama di? Er hun like gammel som deg, er det ikke noe problem. Er hun 16 der i mot, så kommer nok møtet til å bli litt værre.. Spes fordi faren er nok veldig overbeskyttsom for sin lille datter. Å møte foreldrene for første gang kan være litt rart for begge parter. Spes hvis det er en ny opplevelse for begge parter. Regner med det er første gang du møter foreldrene til en kjæreste, men har kjæresten din noen eldre søstre? Har foreldrene til kjæresten din vært igjennom det før? Er det første gangen for dem også (spesielt for faren) så kan det bli litt rart. Men det du må gjøre, er å ta det som et jobbintervju Ta gjerne på deg en enkel skjorte eller noe, håndhils med et kraftig håndtrykk (gjelder spesielt mot faren) og hold øyekontakt. Samtidig skal du vise selvsikkerhet, og vise at du er den dattera dems passer sammen med. Det er ikke noe galt i å vise at du bryr deg om dattera dems, så du kan gjerne holde rundt henne, gi henne en klem, et kyss etc (ikke overdriv Råklining har ingenting der å gjøre ) Vær den beste deg selv, vis selvsikkerhet, og vær glad. Vis at du syns det er en hyggelig opplevelse å møte dem. Da kommer det i 98% av tilfellene til å gå kjempebra. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Selvlært tips 1: Ikke vær dritings under første møte. Selvlært tips 2: Ikke gjem alkohol utenfor inngangsdøra dems så dem oppdager det. Selvlært tips 3: Ikke bank på midt på natta og hør om dama er der(og hvertfall ikke full). Ellers tips som over. Vis selvtillit, smil, vis at du koser deg og at du er glad i dattera deres. Dersom stemningen er rett og dere har fått den rette tonen er det ingenting galt i å innrømme at du er nervøs. Viser selvtillit og at du er ærlig samtidig som det kan bryte isen litt til Lenke til kommentar
Europa Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 vise at du er den dattera dems passer sammen med. Det er ikke noe galt i å vise at du bryr deg om dattera dems, så du kan gjerne holde rundt henne, gi henne en klem, et kyss etc Jeg tror som sagt det er en dårlig ide. Slik intim kontakt hører ikke hjemme på et jobbintervju, det kan og vil gjøre faren sjalu. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har alltid prøvd å oppføre meg normalt jeg Har funka bra så langt. Om man prøver å oppføre seg naturlig og hyggelig så skulle det gå helt fint med mindre det er noe galt med foreldrene Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror som sagt det er en dårlig ide. Slik intim kontakt hører ikke hjemme på et jobbintervju, det kan og vil gjøre faren sjalu. Heilt enig. Ikkje vær for intim. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hahaha, erfaringer de tre tipsene kommer fra nomore? Bare opptre helt vanlig, bare vær litt ekstra hyggelig og høflig.. Ikke prøv på noe fancy eller si noe sånt som at du ser hvem datteren har fått sitt vakre utseende fra.. hehe, det funker på film, ikke så mye mer en det.. Kommer du i en slags diskusjon/samtale om ett emne med faren, så vær enig.. Good luck =) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Man er jo der nettopp fordi man liker dattera dems, og da er det da vitterlig lov å vise det også. Snakker ikke om at du skal holde rundt henne hele tiden, tafse litt her og der, og ta et skikkelig tungekyss. Her er det snakk om holde armen rundt henne i sofaen, et kjapt kyss med et smil, og de små tingene som viser at du bryr deg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det beste tipset er vel og være deg sjølve. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hahaha, erfaringer de tre tipsene kommer fra nomore? De var erfaringer ja i løpet av samme kveld/natt Eg var begynt å drikke(sprit) når eg skulle hente ei veninne. Eg begynte dessverre å drikke litt vel mye og var synlig brisen når eg kom dit. Så gjemte eg en del drikke utenfor huset slik at de ikke skulle se at eg drakk. Så fikk eg hilst på familien, uten da å vite at det straks skulle bli svigerfamilie. Samme kveld ble eg sammen med dama. Ei stund etter at hun var reist hjem måtte eg bare besøke henne så eg ringte like så godt på og vekket flere i huset. Enda mer beruset. Flaskene mine utenfor fant eg ikke igjen med det gjorde faren dagen etterpå. Flaut? Ja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ikke gå med "Just did it T-skjorte". Lol, you made my day! Er 20. ikke denne heller http://www.tshirthell.com/funny-shirts/tho...ace-last-night/ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå