corry Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hehe den knappen burde jo forsåvidt vi jenter har å.. for det er veldig i forskjell på hva gutter liker å.. noen liker hår neden til og andre ikke.. jeg har nå i senere tid gjort som jeg vil, samma hva han vil og det burde dere gutter å.. liker dere å barbere der så gjør det.. hvis ikke så driter du i det Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Høvler er jo grisedyre. Koster jo over hundrelappen for fem høvler. En god maskin er en langtidsinvestering som lønner seg på sikt. Det er bare slike nymotens Ultra Power Fusion Stealth "jeg-tror-alt-ser-på-TV-reklamer"-greier som er dyre i drift. Hvis det er noe som lønner seg på sikt, så er det en god safty razor. Type: Endret 30. desember 2008 av Gapwick Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hehe den knappen burde jo forsåvidt vi jenter har å.. for det er veldig i forskjell på hva gutter liker å.. noen liker hår neden til og andre ikke..jeg har nå i senere tid gjort som jeg vil, samma hva han vil og det burde dere gutter å.. liker dere å barbere der så gjør det.. hvis ikke så driter du i det Det er forsåvidt slik eg gjer det, men eg tar hensyn til evt. partners ynskje når det er aktuelt. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Dere gutter er finest med _mye_ (les: langt) hår på hodet! Lenke til kommentar
corry Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hehe den knappen burde jo forsåvidt vi jenter har å.. for det er veldig i forskjell på hva gutter liker å.. noen liker hår neden til og andre ikke..jeg har nå i senere tid gjort som jeg vil, samma hva han vil og det burde dere gutter å.. liker dere å barbere der så gjør det.. hvis ikke så driter du i det Det er forsåvidt slik eg gjer det, men eg tar hensyn til evt. partners ynskje når det er aktuelt. jepp jeg å.. jeg starta og barbere meg fordi xen min ville ha det slik, men fortsatte fordi jeg selv ville. han jeg er sammens med nå har ikke nevnt hva han ønsker mest, derfor velger jeg selv Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg skjønner ikke det med å barbere pungen. Det er jo klin umulig! Huden der nede er jo veødig sårbar og ruglete. Kan jo ikke akuratt komme til det med en barberhøvel... :/ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Etter et bad er den slapp, så da drar du den bare litt opp og gir gass. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vrinsk: Er ikke så vanskelig, bare å være forsiktig. Og om den blir veldig skrukkete så kan man strekke den så den blir glattere. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg skjønner ikke det med å barbere pungen. Det er jo klin umulig! Huden der nede er jo veødig sårbar og ruglete. Kan jo ikke akuratt komme til det med en barberhøvel... :/ Bruk veldig skarp høvel så du slipper og "rive" av hårene, og minst mulig "skade" huden der. Siden huden der er tynn. Hvis du er så heldig at pungen din "strammer" seg i dusjen så er det lett, hvis den er slapp så må du bare dra og tøye litt i den så du ikke kutter deg. Men det er ikke lett og kutte seg der, jegh ar kuttet meg mer andre plasser enn der ja=) Og jeg vil påstå jeg har gjort det noen ganger. Hvis du vil la være og få sånne kløende prikker så bruk noe steriliserende middel( foreks. dildo-rens..står til og med på tuben ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg