Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye hår bør gutta ha?


Europa

Anbefalte innlegg

hehe den knappen burde jo forsåvidt vi jenter har å.. for det er veldig i forskjell på hva gutter liker å.. noen liker hår neden til og andre ikke..

jeg har nå i senere tid gjort som jeg vil, samma hva han vil :p

 

og det burde dere gutter å.. liker dere å barbere der så gjør det.. hvis ikke så driter du i det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høvler er jo grisedyre. Koster jo over hundrelappen for fem høvler. En god maskin er en langtidsinvestering som lønner seg på sikt.

Det er bare slike nymotens Ultra Power Fusion Stealth "jeg-tror-alt-ser-på-TV-reklamer"-greier som er dyre i drift. Hvis det er noe som lønner seg på sikt, så er det en god safty razor.

 

Type: 152.jpg

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
hehe den knappen burde jo forsåvidt vi jenter har å.. for det er veldig i forskjell på hva gutter liker å.. noen liker hår neden til og andre ikke..

jeg har nå i senere tid gjort som jeg vil, samma hva han vil :p

 

og det burde dere gutter å.. liker dere å barbere der så gjør det.. hvis ikke så driter du i det :D

Det er forsåvidt slik eg gjer det, men eg tar hensyn til evt. partners ynskje når det er aktuelt.

Lenke til kommentar
hehe den knappen burde jo forsåvidt vi jenter har å.. for det er veldig i forskjell på hva gutter liker å.. noen liker hår neden til og andre ikke..

jeg har nå i senere tid gjort som jeg vil, samma hva han vil :p

 

og det burde dere gutter å.. liker dere å barbere der så gjør det.. hvis ikke så driter du i det :D

Det er forsåvidt slik eg gjer det, men eg tar hensyn til evt. partners ynskje når det er aktuelt.

 

jepp jeg å.. jeg starta og barbere meg fordi xen min ville ha det slik, men fortsatte fordi jeg selv ville. han jeg er sammens med nå har ikke nevnt hva han ønsker mest, derfor velger jeg selv

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke det med å barbere pungen. Det er jo klin umulig! Huden der nede er jo veødig sårbar og ruglete. Kan jo ikke akuratt komme til det med en barberhøvel... :/

 

Bruk veldig skarp høvel så du slipper og "rive" av hårene, og minst mulig "skade" huden der. Siden huden der er tynn.

Hvis du er så heldig at pungen din "strammer" seg i dusjen så er det lett, hvis den er slapp så må du bare dra og tøye litt i den så du ikke kutter deg.

Men det er ikke lett og kutte seg der, jegh ar kuttet meg mer andre plasser enn der ja=)

Og jeg vil påstå jeg har gjort det noen ganger.

Hvis du vil la være og få sånne kløende prikker så bruk noe steriliserende middel( foreks. dildo-rens..står til og med på tuben )

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...