Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye hår bør gutta ha?


Europa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg barberer pungen og rompehår fordi jeg selv synes det virker ekkelt - men er det slik at når jeg gjentatte ganger barberer pungen vil hårene bli hardere og mer skjegg-aktig?!

 

Avføring setter seg gjerne fast i rævhåra, så jeg holder med deg i dette.

 

Punghårene blir litt stivere, ja. Det er i hvert fall min erfaring.

 

Bruker dere maskin på pungen og til stussing?

Endret av Europa
Lenke til kommentar
Hva mener jentene om mannlig hårvekst? Er hodet eneste sted man bør ha hår?

 

 

 

Jeg syns ikke det har noe å si sånn estetisk, men er mye enklere å suge en som ikke har så mye hår der nede, og når det blir "lettere" tror jeg det blir bedre for gutten også.

 

åssen han ser ut på huet ekke så farlig det heller igrunn.. men foretrekker skinna faktisk, syns vi jenter skal få lov å ha det lange fine håret i fred..hehe..

Lenke til kommentar
Jeg barberer pungen og rompehår fordi jeg selv synes det virker ekkelt - men er det slik at når jeg gjentatte ganger barberer pungen vil hårene bli hardere og mer skjegg-aktig?!

 

Avføring setter seg gjerne fast i rævhåra, så jeg holder med deg i dette.

 

Punghårene blir litt stivere, ja. Det er i hvert fall min erfaring.

 

Bruker dere maskin på pungen og til stussing?

 

 

 

hehe.. dette er noe vi jenter diskuterer mye, og har flere steder fått bekreftet at det ikke gjør det faktisk, det bare føles sånn ut, så når det gror heeelt ut er det like "mykt" som vanlig:D hehe..

Lenke til kommentar

Utseendemessig mener jeg det er helt individuelt om noen kler langt, kort, eller intet hår. Når det er sagt så er kroppshår på jenter ikke så fint - og gutter som ser ut som bigfoot, innrullet i hår, er også noe jeg synes ser litt ekkelt ut.

 

forresten genuine genes.. alt hår er der for en grunn.. varme kanskje? holde baktierier ute?

 

Én gang i tiden, kanskje. Men f.eks hvite mennesker ifra det kalde nord har ikke verken mer eller mindre kroppshår enn afrikanere fra det varme sør osv. så her er det rett og slett snakk om et "work in progress". Nå har vi også klær, så hår er ikke viktig for overlevelsesevnen i det hele tatt - og langtifra så viktig for forplantningsevnen som mange ser ut til å tro.

 

Evolusjon tar tid. Men det er en tendens til at mennesker får mindre og mindre hår på kroppen.

 

Mener å huske ifra biologitimene at "håravfallsgenet" er dominant, og at i løpet av noen titusener år kan mennesket være nesten hårløst, med unntak av øyenbryn, som lå på et annet gen eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Mener å huske ifra biologitimene at "håravfallsgenet" er dominant, og at i løpet av noen titusener år kan mennesket være nesten hårløst, med unntak av øyenbryn, som lå på et annet gen eller noe slikt.

 

Jøss, det var interessant. Håper ikke det også gjelder jenter :(

 

Jaja, ny teknologi løser nok det problemet også!

Lenke til kommentar

Jeg er hårete! Hehe.

 

Eneste stedet jeg ikke liker hår er ryggen. Det er hat. Ellers så er jeg ikke kjempefan av masse hår på rumpa heller, men skal man først begynne å barbere, ja da har du det faen meg gående! For ikke å snakke om kløingen dagen etter! Jeg prøvde en gang å barbere vekk litt hår fra rundt navlen og veiviseren og sånn, for det begynte å bli litt mye. Du kan tro jeg klødde som en gal dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Jeg barberer pungen og rompehår fordi jeg selv synes det virker ekkelt - men er det slik at når jeg gjentatte ganger barberer pungen vil hårene bli hardere og mer skjegg-aktig?!

 

Avføring setter seg gjerne fast i rævhåra, så jeg holder med deg i dette.

 

Punghårene blir litt stivere, ja. Det er i hvert fall min erfaring.

 

Bruker dere maskin på pungen og til stussing?

 

 

 

hehe.. dette er noe vi jenter diskuterer mye, og har flere steder fått bekreftet at det ikke gjør det faktisk, det bare føles sånn ut, så når det gror heeelt ut er det like "mykt" som vanlig:D hehe..

 

 

Har barbert meg der nede i 6år nå og har ikke fått mer eller stivere hår, har sine pluss og ikke ha hår der nede :tease:

Lenke til kommentar
Jeg barberer pungen og rompehår fordi jeg selv synes det virker ekkelt - men er det slik at når jeg gjentatte ganger barberer pungen vil hårene bli hardere og mer skjegg-aktig?!

Det er bare en seiglivet myte.

Utveksten vil naturlig nok virke mer stiv/skjeggaktig med en gang, men det blir hverken mer eller grovere i lengden.

 

Siden jeg ikke har pupper har vel ikke min mening noe her å gjøre, men fruen synes glattbarberte voksne menn er direkte ekkelt.

Lenke til kommentar
Jeg barberer pungen og rompehår fordi jeg selv synes det virker ekkelt - men er det slik at når jeg gjentatte ganger barberer pungen vil hårene bli hardere og mer skjegg-aktig?!

Det er bare en seiglivet myte.

Utveksten vil naturlig nok virke mer stiv/skjeggaktig med en gang, men det blir hverken mer eller grovere i lengden.

 

Siden jeg ikke har pupper har vel ikke min mening noe her å gjøre, men fruen synes glattbarberte voksne menn er direkte ekkelt.

 

 

som meg :D syns det ikke passer.. var med på å barbere ene x'en min en gang.. og det var mer enn nok.. aldri mer etter..

det er noe jeg syns jenter heller burde enn gutter

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...