Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye hår bør gutta ha?


Europa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge jeg får lov å beholde rævhåra intakt skal du få slippe å høre noen klager fra meg.

 

Å forlange at noen skal kvitte seg med dem grenser til sadisme.

Bare synd at det er mykje meir komfortabelt utan.

 

Personlig synes jeg menn kan ha hår. Men er ikke så keen på menn som er monkey all over liksom. Er heller ikke særlig fan av hår på ryggen.

 

Ellers går det stort sett bra. Hår på balla kan jeg fint leve med.

Kor langt hår likar du, sånn ca. at gutar har på hovudet?

 

Sjølve har eg kort-halvlangt hår. Men det heng alltid nedanfor øyre.

Lenke til kommentar

jeg er jente og jeg er enig med fagerhaug.

gutter skal ha hår, får fnatt av barberte gutter, men også jeg er ikke fan av hår på ryggen :p alle andre steder kan de få lov til å ha..

 

når det kommer til hår på hodet er jeg ikke fan av de med langt hår, spesielt ikke hvis de har det i strikk.. kanskje ikke så mye slike barbert der heller, eller de som "klipper" håret med maskin, men kort til skulderlengde er pent.. kommer ann på hva gutten klær mest.

 

forresten genuine genes.. alt hår er der for en grunn.. varme kanskje? holde baktierier ute?

hvis ikke vi trengte det ville evolusjonen fjernet det også.. spørsmålet er vel heller hvorfor vi jenter har kortere og mindre synligere hår enn dere guttene

Lenke til kommentar

hehe ja kanskje det er derfor vi har mindre hår.

men ja.. det er meningen at vi skulle diskuterer gutters hårvekst og ikke hvorfor..

men jo mer naturlig en mann er jo bedre..

 

syns det er for "femi" å barbere bort visse hårdåtter :p

ikke overalt, men ja under armene, leggene, og der nede bla.

 

og en ting jeg ikke tok med i stad.. jeg liker dem glattbarberte i ansiktet.. enda et sted de burde passe på

 

men en ting dere burde huske på gutter er at selv om man skal være naturlige, er det ingenting i veien med en stuss enkelte steder ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...