nixerN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Xboxen min tok kvelden nå i romjula. Den skrudde seg brått av og en hel rød ring vises. Det skal også nevnes at etter dette skjedde fungerer ikke komponent-inngangen på tven lenger. Noen som vet hva dette kan være? Etter div søk hos Microsoft står det at hel rød ring betyr feil i AV-kabel?? Kan jeg bare kjøpe ny kabel? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Betyr vel at kabelen ikk er koblet i. Det kan jo ha en sammenheng med at komponent inngangene på TVen din ikke funker. Prøvd å teste kabelen på en annen tv? Testet komponent inngangene med en DVD spiller eller noe? Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Vet ikke om jeg tør teste 360en på en annen tv i tilfelle den ødelegger inngangene der og, hehe. Har testa med 2 DVD spillere og inngangene er døde på tven Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ok. Da vil det si at det er komponent inngangen på TVen din som er defekt. Tror ikke det er noe farlig å sjekke om kabelen er i orden på en annen TV... Men det er jo opp til deg Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er komponent inngangen på TVen din som er defekt. Prøv xboxen på en annen TV og den funker igjen Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Testa på en annen tv nå. Da ble det 3 ringer. Red ring of death. Brukte håndkletrikset i 20 min og den virker igjen Takker for innspill Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) For fremtidig referanse: Xboxen sjekker ikke om noe er koblet til utgangen, bare om det fysisk står en kabel i AV-porten på konsollen. Man trenger derfor ikke risikere å skade en TV ved å prøve. Endret 29. desember 2008 av thklinge Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Nå har jeg sjekket med 5 forskjellige DVD spillere (som virker på andre TV'er) og en mediacenter Harddisk. Inngangen er DØD. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva med 360en da, etter tovel trick? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er tovel trick bare midlertidig løsning, eller funker det mer eller mindre permanent? Regner med at det varierer fra box til box, men har det funket langvarig for noen? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er bare en permanent fiks for 3RLOD, å sende konsollen til Microsoft. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er tovel trick bare midlertidig løsning, eller funker det mer eller mindre permanent? Regner med at det varierer fra box til box, men har det funket langvarig for noen? Det har fungert en stund for noen ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er bare en permanent fiks for 3RLOD, å sende konsollen til Microsoft. Og sjøl ikkje den kan alltid sies å vere permanent Nei, men det høres ut til at boksen din er på vei til den andre siden desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå