reyals Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Be om profesjonell hjelp. I slike situasjoner kan det være vanskelig for en som ikke vet hva man skal eller bør gjøre, klare å hjelpe personen. Søk hjelp hos psykolog for eksempel.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha, sorry asså, men jeg ville ikke tatt dette seriøst i det hele tatt. Mener ikke å være frekk eller no, men høres ut som dama di er en jævlig dramaqueen. Hvis hun faktisk hadde selvmords tanker, så hadde hun aldri sitti med kniven mot håndleddet over webcam. Faktisk, så hadde hun mest sannsynlig prøvd å skjule det for deg. De fleste som begår selvmord ville ikke gjort det mens de var under kontakt med andre, de ville derimot blitt veldig stille og tilbakeholdt over en periode før det skjer. Selvfølgelig finnes det unntak, men har aldri hørt om noen som har begått selvmord over å høre ting som "ikke er så snilt sagt". Vil tippe at hun ikke er over 15 år? Lenke til kommentar
Gjest Marte95 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 DET ER IKKE ET ROP OM OPPMERKSOMHET, MEN ET ROP OM HJELP !Unnskyld men blir så irriert av noen folk her Hun gjør det fordi hun trenger hjelp for svarte.. jeg har selv vært der, det er helt jævelig. Og en ting, jeg åpnet meg for en venn og sa alt, så det at hun gjorde det på cam betyr ikke at det bare var en kødd ! Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 DET ER IKKE ET ROP OM OPPMERKSOMHET, MEN ET ROP OM HJELP !Unnskyld men blir så irriert av noen folk her Hun gjør det fordi hun trenger hjelp for svarte.. jeg har selv vært der, det er helt jævelig. Og en ting, jeg åpnet meg for en venn og sa alt, så det at hun gjorde det på cam betyr ikke at det bare var en kødd ! Du vet at posten er over 1 år gammel? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 DET ER IKKE ET ROP OM OPPMERKSOMHET, MEN ET ROP OM HJELP !Unnskyld men blir så irriert av noen folk her Hun gjør det fordi hun trenger hjelp for svarte.. jeg har selv vært der, det er helt jævelig. Og en ting, jeg åpnet meg for en venn og sa alt, så det at hun gjorde det på cam betyr ikke at det bare var en kødd ! Du vet at posten er over 1 år gammel? *Flire* Men serr, det er bare et rop om oppmerksomhet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tror saken for lengst er over og det er ingen vits å rippe opp i gamle hendelser av denne typen. Tråden stenges og tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg