Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama mi prøvde å ta selvmord!

Gjest UROLIG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, sorry asså, men jeg ville ikke tatt dette seriøst i det hele tatt. Mener ikke å være frekk eller no, men høres ut som dama di er en jævlig dramaqueen.

Hvis hun faktisk hadde selvmords tanker, så hadde hun aldri sitti med kniven mot håndleddet over webcam. Faktisk, så hadde hun mest sannsynlig prøvd å skjule det for deg.

De fleste som begår selvmord ville ikke gjort det mens de var under kontakt med andre, de ville derimot blitt veldig stille og tilbakeholdt over en periode før det skjer.

Selvfølgelig finnes det unntak, men har aldri hørt om noen som har begått selvmord over å høre ting som "ikke er så snilt sagt".

Vil tippe at hun ikke er over 15 år?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Marte95

DET ER IKKE ET ROP OM OPPMERKSOMHET, MEN ET ROP OM HJELP !Unnskyld men blir så irriert av noen folk her

Hun gjør det fordi hun trenger hjelp for svarte.. jeg har selv vært der, det er helt jævelig.

Og en ting, jeg åpnet meg for en venn og sa alt, så det at hun gjorde det på cam betyr ikke at det bare var en kødd !

Lenke til kommentar

DET ER IKKE ET ROP OM OPPMERKSOMHET, MEN ET ROP OM HJELP !Unnskyld men blir så irriert av noen folk her

Hun gjør det fordi hun trenger hjelp for svarte.. jeg har selv vært der, det er helt jævelig.

Og en ting, jeg åpnet meg for en venn og sa alt, så det at hun gjorde det på cam betyr ikke at det bare var en kødd !

Du vet at posten er over 1 år gammel?

Lenke til kommentar

Du vet at posten er over 1 år gammel?

*Flire* Men serr, det er bare et rop om oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...