spralien Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det noen som har en metode for å hente en css fil og loade den med flash? tenker da slik at en kan legge inn flash filen på en side og så henter den css filen fra en annen side. Slik at den siden med flash filen bruker stylene i den css filen! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dersom det finnes håper jeg at ingen noen gang vil bruke den metoden. Bruksområdene for flash er videoavspilling og lite annet, til det du ønsker å gjøre er Javascript korrekt språk. Lenke til kommentar
spralien Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 nei får javascript er ikke lov å bruke, der jeg skal bruke det^^ Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det bare jeg som får inntrykket av at du vil bruke en .css fil i et Flash program? Nå er ikke jeg noen ekspert på hverken web eller flash, men er ikke det litt som å bruke en Winamp-skin til å tegne med i Photoshop? Lenke til kommentar
spralien Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det bare jeg som får inntrykket av at du vil bruke en .css fil i et Flash program?Nå er ikke jeg noen ekspert på hverken web eller flash, men er ikke det litt som å bruke en Winamp-skin til å tegne med i Photoshop? nei skal ikke bruke css i et flas program. Det går faktisk fint ^^- jeg vil bruke flas for å få css inn på en html side for å si det slik! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nettby tenker jeg? Kan du ikke bare si hvor? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er (heldigvis) veldig strenge sikkerhetsregler rundt hva flash har lov til å gjøre, og hvor den har lov til å gjøre det. Jeg tror ikke flash har lov til å røre HTML-DOM selv om du har inkludert det med svakeste sikkerhetsregler. Lenke til kommentar
spralien Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Det er (heldigvis) veldig strenge sikkerhetsregler rundt hva flash har lov til å gjøre, og hvor den har lov til å gjøre det. Jeg tror ikke flash har lov til å røre HTML-DOM selv om du har inkludert det med svakeste sikkerhetsregler. jeg ha faktisk en flash fil for lenge siden der du skrev inn filen som den sku loade i linken. så veit at det går^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå