Gå til innhold

Battlefield 2 - Patch 1.5


Anbefalte innlegg

Nå kommer det snart(håper jeg)

 

"Fake 1.5 patch changelog

We are aware that a BF2 1.5 update text popped up around the net very recently. We want to make it very clear that this did not come from any official channels. This “1.5 patch changelog” is a hoax.

 

When we publish the real deal, you will know; there will be fireworks and a marching band (no really..)

__________________

Goodman

DICE Community Manager "

 

Jeg personlig håper på:

 

- Flere kart

- Perks

- Utforordringer (challenges, cod4,5)

- Fikset loadings feil (iallefall min stopper alltid 1-2 min på 62%, akuratt med den streken.)*1

- Bedre grafikk *2

- "Raskere" ranking (trenger så sykt mye poeng for å komme høyt opp..)*3

- Mindre krevende (krever ganske god pc med nyere patcer..)*4

 

*1: Dette har skjedd på alle PC-ene jeg har installert spillet på..(med min cd-key)

*2: Greit nok, vet det bare har shader 2, og har en viss "engine" men må da kunne bli litt bedre.. iallefall synsfeltet.. står på 100, men ser ikke så langt..

*3: Det var gøy å spille til jeg kom til et punkt der jeg trengte iallefall 7000 poeng for å komme videre (husker ikke hvor jeg er, sjekk jevrio034) og da ble det kjedelig etterhvert...

*4: På min bærbare (2GB ram, 8600M GS 256MB, 1.86 GHz) hakker det noe selv på low.. cod4 funker bedre (og det er nyere!).

 

Hva er deres tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva jeg håper på:

 

Hitboxene må fikses, det er noe som er det verste med BF2 for tiden synes jeg. Kunne tenke meg noen flere unlocks, for eksempel HK 416 (forsvarets nye våpen) og Sig 552. Begynner å bli lei de andre våpnene.

 

 

Loadingen tar lang tid, det er jeg enig i. Første gang jeg starter å spille, kan første kart loade 2 minutter, mens etterhvert kan det ta 25 sek.

 

Nye kart? Ja! Gjerne et skikkelig havnekart med lasteskip og kloakkrør...

 

En ønskedrøm....

Lenke til kommentar

Hahahahahahahaha!!! *le seg i hjel*

Ser for meg flere heli ja, 10-15 noobs per lag oppe i lufta og lager helve**!:p

Nei pokker det hadde jo ødlagt spillet helt!

EDIT: Perks og COD oppdrag hadde blitt noe dritt også, dette er en eldre spill, og da kan de ikke bare oppgraderes til et helt nytt!

 

Tror folk skal se for seg flere maps og kansje litt mindre bugs bare:)

Og kansje litt bedre anti-hack / cheat system

 

EDIT2: Raskere rank system er tull!

Man spiller ikke for å ranke og ranke og ranke, eller burde i alle fall ikke.

Så jeg mener fult at skal du fortjene(som om det BETYR noe) så skal du F få spille også.

 

EDIT 3: tenkte jeg kunne legge til mitt ønske også, selv om det skjer ikke.

En måte å kunne se hvor folk står og så vist man dreper mer en 3-4 i spawn deres så er det KICK, å da snakker jeg om at spillet kunne sett plasering på en spiller og merke om han drepte folk i RETT i spawn om og om igjen.

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
EDIT 3: tenkte jeg kunne legge til mitt ønske også, selv om det skjer ikke.

En måte å kunne se hvor folk står og så vist man dreper mer en 3-4 i spawn deres så er det KICK, å da snakker jeg om at spillet kunne sett plasering på en spiller og merke om han drepte folk i RETT i spawn om og om igjen.

 

Men hvis man da står i flaggsonen alene, skal man da vente 10 sekunder etter at en har spawnet før du skyter ham.

 

 

Edit:

 

I en clankamp, hvis man da har tatt alle flaggene utenom det siste. Skal man vente til de kommer til en av base som du selv disponener?

 

Lite gjennomtenkt spør du meg.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...