TheCatIsALie Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nå kommer det snart(håper jeg) "Fake 1.5 patch changelog We are aware that a BF2 1.5 update text popped up around the net very recently. We want to make it very clear that this did not come from any official channels. This “1.5 patch changelog” is a hoax. When we publish the real deal, you will know; there will be fireworks and a marching band (no really..) __________________ Goodman DICE Community Manager " Jeg personlig håper på: - Flere kart - Perks - Utforordringer (challenges, cod4,5) - Fikset loadings feil (iallefall min stopper alltid 1-2 min på 62%, akuratt med den streken.)*1 - Bedre grafikk *2 - "Raskere" ranking (trenger så sykt mye poeng for å komme høyt opp..)*3 - Mindre krevende (krever ganske god pc med nyere patcer..)*4 *1: Dette har skjedd på alle PC-ene jeg har installert spillet på..(med min cd-key) *2: Greit nok, vet det bare har shader 2, og har en viss "engine" men må da kunne bli litt bedre.. iallefall synsfeltet.. står på 100, men ser ikke så langt.. *3: Det var gøy å spille til jeg kom til et punkt der jeg trengte iallefall 7000 poeng for å komme videre (husker ikke hvor jeg er, sjekk jevrio034) og da ble det kjedelig etterhvert... *4: På min bærbare (2GB ram, 8600M GS 256MB, 1.86 GHz) hakker det noe selv på low.. cod4 funker bedre (og det er nyere!). Hva er deres tanker? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva jeg håper på: Hitboxene må fikses, det er noe som er det verste med BF2 for tiden synes jeg. Kunne tenke meg noen flere unlocks, for eksempel HK 416 (forsvarets nye våpen) og Sig 552. Begynner å bli lei de andre våpnene. Loadingen tar lang tid, det er jeg enig i. Første gang jeg starter å spille, kan første kart loade 2 minutter, mens etterhvert kan det ta 25 sek. Nye kart? Ja! Gjerne et skikkelig havnekart med lasteskip og kloakkrør... En ønskedrøm.... Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Update: Dice har gitt ut et overblikksbilde av et nytt kart som kommer. Navnet er ikke fastsatt enda. Kilde: http://www.totalgamingnetwork.com/page.php?do=dicevisit Endret 31. desember 2008 av *meep*meep* Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Det minna sykt om et kart til BF2 Special Force.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Flere store kart, med maange kjøretøy/helikoptere hadde vært rått. Og et nytt bra inf-map. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Helikoptre ja.. hater å måtte vente lenge i kø.. Nå er det 2009. Og da skulle den komme! Hvor er den? Jeg lover å spille BF2 i minst et halvt år til hvis det blir en bra patch (har sluttet). Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hahahahahahahaha!!! *le seg i hjel* Ser for meg flere heli ja, 10-15 noobs per lag oppe i lufta og lager helve**! Nei pokker det hadde jo ødlagt spillet helt! EDIT: Perks og COD oppdrag hadde blitt noe dritt også, dette er en eldre spill, og da kan de ikke bare oppgraderes til et helt nytt! Tror folk skal se for seg flere maps og kansje litt mindre bugs bare:) Og kansje litt bedre anti-hack / cheat system EDIT2: Raskere rank system er tull! Man spiller ikke for å ranke og ranke og ranke, eller burde i alle fall ikke. Så jeg mener fult at skal du fortjene(som om det BETYR noe) så skal du F få spille også. EDIT 3: tenkte jeg kunne legge til mitt ønske også, selv om det skjer ikke. En måte å kunne se hvor folk står og så vist man dreper mer en 3-4 i spawn deres så er det KICK, å da snakker jeg om at spillet kunne sett plasering på en spiller og merke om han drepte folk i RETT i spawn om og om igjen. Endret 8. januar 2009 av NadaX7 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) EDIT 3: tenkte jeg kunne legge til mitt ønske også, selv om det skjer ikke.En måte å kunne se hvor folk står og så vist man dreper mer en 3-4 i spawn deres så er det KICK, å da snakker jeg om at spillet kunne sett plasering på en spiller og merke om han drepte folk i RETT i spawn om og om igjen. Men hvis man da står i flaggsonen alene, skal man da vente 10 sekunder etter at en har spawnet før du skyter ham. Edit: I en clankamp, hvis man da har tatt alle flaggene utenom det siste. Skal man vente til de kommer til en av base som du selv disponener? Lite gjennomtenkt spør du meg. Endret 21. januar 2009 av ErikFN Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det snakk om å bli drept på sekundet du våkner, altså at du gang på gang blir drept på samme flekk du spawner. Om man hadde hatt sjangse da å komme seg vekk, så hadde det ikke vært et problem nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå