mariu1519 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hei. Jeg tenkte å kanskje kjøpe meg en ny mobil, for opp til ca. 6000kr. Jeg har vurdert bl.a. HTC Touch Pro, SE Xperia X1i og de telefonene der. Det jeg kunne tenke meg er nemlig en mobil som er god på multimedia og som helst har touchscreen, GPS og kanskje WiFi. Mobilen må egentlig være god på spill. Spill med god grafikk (til å være på en mobiltelefon) er ikke å forakte Er det noen der ute som har noen formeninger om hvilken mobil dere synes er best til disse formålene, eller burde jeg vente til 2009-modellene begynner å komme? Har noen evt. datoer på lanseringsmesser for mobileri 2009? Endret 29. desember 2008 av Marius-ah Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Når du først skal ha så dyr mobil, gå for HTC Touch HD eller Iphone 3g som er den beste multimedia mobilen til nå. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 mitt tips hold deg unna iphone hvertfall:D skulle jeg hatt iphone ville jeg ha venta på en 3 ganrasjons men tror ikke du vil vente så lenge, så mine tips er Se Xperia x1i Nokia N97(om du venter en stund) Htc touch HD det er nok mine hoved tips jeg selv har også sett på multimedia telefoner men i en prisklasse på halvparten av din og valgte Nokia n82:D Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skjermen til Touch HD er overlegen hva angår kvalitet og størrelse. Denne kombinert med TomTom7 gjør den til en fullverdig bilnavigasjon også. Nå har jeg aldri spilt på noen av mine HTC telefoner (bortsett fra Teeter, Kabal og Bubblebreaker) så der mangler jeg erfaringer, men det finnes jo spill utviklet for WM, samt at de har støtte for javaapplikasjoner som normale mobiltelefoner. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hmm, jeg har inntrykk av at det ikke er utviklet så mange spill til WM-mobiler med touchscreen. Prøvde å søke en dag på spill til bl.a. HTC Touch HD uten spesielt mye hell, selv om jeg var innom 5-6 store nettsider. Dette med GPS-mobiler... Har det kommet noen indikasjoner på om denne TomTom-mobilen kommer til å være en multimediatelefon, eller vil det KUN være fokus på GPS? Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg ville holdt meg unna Iphone selv. Jeg kan anbefale Samsung Innov8 på det beste,men er her det ikke noe trykkskjerm. selv syntes jeg dette er desidert beste multimedia mobilen som er på markedet i dag. vet det er mange som sier skjermen er dårlig, men det er bare BS spør du meg. Men Xperia er også er godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå