rottweiler Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 hva skal jeg gjøre for og overføre filer til xboksen fra pc?,er helt grønn på dette,tenkte og føre over spill/musikk/bilder/tema osv,men hvordan? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det går ikke an å overføre noe som helst fra PC til Xbox 360 (regner med det er den du snakker om). Derimot kan du streame musikk og film. Er også mulig å se på bilder som ligger på PCen. Musikken bør legges under Min Musikk, videoer under Intern Video, og bilder under Mine Bilder. Mulig det er er andre mapper man kan benytte, men jeg har ikke kikka så nøye på det. Alternativt kan du legge bilde, musikk og film på ekstern harddisk eller en hvilken som helst annen lagringsenhet (minnepenn, mobil, MP3-spiller osv.) og bruke den som Xboxens mediakilde. Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Det går ikke an å overføre noe som helst fra PC til Xbox 360 (regner med det er den du snakker om).Derimot kan du streame musikk og film. Er også mulig å se på bilder som ligger på PCen. Musikken bør legges under Min Musikk, videoer under Intern Video, og bilder under Mine Bilder. Mulig det er er andre mapper man kan benytte, men jeg har ikke kikka så nøye på det. Alternativt kan du legge bilde, musikk og film på ekstern harddisk eller en hvilken som helst annen lagringsenhet (minnepenn, mobil, MP3-spiller osv.) og bruke den som Xboxens mediakilde. takk for svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå