Gå til innhold

Splinter Cell Video Head-to-Head

Bralt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror PC-versjonen er best... Mus- og tastatur-styring er uslåelig i slike spill, mener jeg... Tror ikke den har mer bugs enn Xbox-versjonen, men PC-versjonen har jo den fordelen at man kan lasten patches og fikse bugsene...

Dessuten er det letter å laste ned kart, og grafikken er minst like god, om ikke bedre...

Lenke til kommentar

Jeg leste gjennom hele. Det var ingen store overraskelser der egentlig. Xbox/pc og GC/PS2versjonene er veldig forskjellige både i gameplay og grafikk, og features. Av Xbox/PC gikk Xbox av med seieren og av GC/PS2 gikk PS2 av med seieren. Totalt gikk dog Xbox av med en ganske så klar seier.

Det var mye interesant å lese om de forskjellige versjonene. Alltid mye kult å lese på ign så du gjør klokt i å bli medlem. Bare husk at Gamer.no er første prioritet. :)

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men jeg trodde det var IGN. Nåvel. De forskjellige versjonene hadde en rekke forskjeller, her er hovedpunktene;

Gamecube hadde en GBA connection som var vellaget, men som hadde en tendens til å gjøre spillet litt for enkelt.

PS2 hadde en ekstra level.

Xbox hadde bedre grafikk, samt muligheter for å laste ned ekstra missions.

Gamecube/PS2 hadde mer intuitivt og bedre gameplay. I tillegg har en del av levelene blitt forandret, noen av grafiske hensyn og noen for å gjøre dem bedre. Forskjellene var av variabel kvalitet, men i det store og hele en forbedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...