Bralt Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 http://insider.ign.com/articles/392/392872p1.html Her sammenligner de alle versjonene! -Features -Controls -Audio -Graphics -Presentation (i.e. load times, save issues, bonus material) -Overall Winner Bare synd vi må være IGN insider medlem!!! Er det noen på dette forumet som er medlem?!? Isåfall MÅ jeg vite hvilke versjon som er "Overall Winner" Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg er ikke noe medlem, men jeg tror at Xbox-versjoen er best. Pc-versjonen har sikkert mer bugs og sånn en konsoll, og xbox er den kraftigste konsollen. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Registrer deg som for eksempel : Ola Hansebakken og blablablabla.... Så får du bare se hvilken som er Overall Winner Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Registrer deg som for eksempel : Ola Hansebakken og blablablabla.... Så får du bare se hvilken som er Overall Winner Lenke til kommentar
Genetic Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Tror PC-versjonen er best... Mus- og tastatur-styring er uslåelig i slike spill, mener jeg... Tror ikke den har mer bugs enn Xbox-versjonen, men PC-versjonen har jo den fordelen at man kan lasten patches og fikse bugsene... Dessuten er det letter å laste ned kart, og grafikken er minst like god, om ikke bedre... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg tror nok at Xbox versionen er best. Iallefall på grafikk! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 PS2-utgaven er best. Grafikken er dårligere enn på PC og Xbox, men det er blitt lagt til mange nye features. Les Gamer.nos sniktitt. Lenke til kommentar
Genetic Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 GameCube-versjonen har da også en rekke med features som verken Xbox, PC eller PS2 versjonene har, som f. eks. GBA-link og et eksklusivt våpen... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg leste gjennom hele. Det var ingen store overraskelser der egentlig. Xbox/pc og GC/PS2versjonene er veldig forskjellige både i gameplay og grafikk, og features. Av Xbox/PC gikk Xbox av med seieren og av GC/PS2 gikk PS2 av med seieren. Totalt gikk dog Xbox av med en ganske så klar seier. Det var mye interesant å lese om de forskjellige versjonene. Alltid mye kult å lese på ign så du gjør klokt i å bli medlem. Bare husk at Gamer.no er første prioritet. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men jeg trodde det var IGN. Nåvel. De forskjellige versjonene hadde en rekke forskjeller, her er hovedpunktene; Gamecube hadde en GBA connection som var vellaget, men som hadde en tendens til å gjøre spillet litt for enkelt. PS2 hadde en ekstra level. Xbox hadde bedre grafikk, samt muligheter for å laste ned ekstra missions. Gamecube/PS2 hadde mer intuitivt og bedre gameplay. I tillegg har en del av levelene blitt forandret, noen av grafiske hensyn og noen for å gjøre dem bedre. Forskjellene var av variabel kvalitet, men i det store og hele en forbedring. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg har xbox live, og jeg kan laste ned de nye mission'ene Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Skaffet du Xbox Live fra sverige? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 boardkill, er du medlem av IGN, eller? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå