Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre, går i surr :S

Gjest somebody

Anbefalte innlegg

Gjest somebody

Jeg hadde i en lengre periode i høst ett nesten forhold med en jente. Det gikk skeis pga. meg og mine egne tanker, hun skjønte det og tilslutt ble kontakten til meg og denne jenta brutt. Jeg stod igjen med ett knust hjerte og var over meg av sorg. Men klarte å stable meg opp på bena, men kjenner jeg fremdeles har litt føleser for henne. I det siste viste en annen jente interesse for meg, jeg viste interesse tilbake (noe som jeg egentlig ikke mente), og nå kan jeg vel trygt si at det er noe mellom oss. Men følesene er kun fra denne kvinnen. Jeg ser hun som en venn, men blir tiltrukket henne grunnet tanken over å få noe. Jeg vet jeg er en av de fineste guttene med en knallgod personlighet. Hun er mindre pen. Vet at utseende ikke skal si noe, men med de "gamle" følesene fra den tidligere kvinnen, og nå som hun andre kom på banen er jeg helt lost. Har lyst til å fortsette, men fremdeles har jeg ikke lyst.

Begge er 16...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest somebody

Lurer på å gjøre det, men hvordan kan jeg gjøre det uten å såre hun? Vil ikke gå derifra som personen som gir mennesker falske forhåpninger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...