Gjest somebody Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde i en lengre periode i høst ett nesten forhold med en jente. Det gikk skeis pga. meg og mine egne tanker, hun skjønte det og tilslutt ble kontakten til meg og denne jenta brutt. Jeg stod igjen med ett knust hjerte og var over meg av sorg. Men klarte å stable meg opp på bena, men kjenner jeg fremdeles har litt føleser for henne. I det siste viste en annen jente interesse for meg, jeg viste interesse tilbake (noe som jeg egentlig ikke mente), og nå kan jeg vel trygt si at det er noe mellom oss. Men følesene er kun fra denne kvinnen. Jeg ser hun som en venn, men blir tiltrukket henne grunnet tanken over å få noe. Jeg vet jeg er en av de fineste guttene med en knallgod personlighet. Hun er mindre pen. Vet at utseende ikke skal si noe, men med de "gamle" følesene fra den tidligere kvinnen, og nå som hun andre kom på banen er jeg helt lost. Har lyst til å fortsette, men fremdeles har jeg ikke lyst. Begge er 16... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Eg hadde styra unna. Lenke til kommentar
Gjest somebody Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lurer på å gjøre det, men hvordan kan jeg gjøre det uten å såre hun? Vil ikke gå derifra som personen som gir mennesker falske forhåpninger... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det betrar i alle fall ikkje situasjonen at du høvlar over ho. Det aller beste er å seie i frå så tidleg som mogleg at du ikkje er interessert i ho "på den måten". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vær ærlig nå, såret kommer hun til å bli uansett. Men jo fortere du avslutter jo mindre vondt vil det bli for henne. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jepp. I tillegg slepp ho å føle seg brukt på toppen av nederlaget. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er du usikker på om du skal bli i lag med henne så dropper du bare hele greia. Lenke til kommentar
The King Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, gjør som tigligere sagt i tråden, men prøv å gjør det på en enkel måte... Eller hvor langt har det gått? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Herregud da mann! Hun er 16! Hun vil komme over det Ha det morro mens dere kan Om dere har et forhold på noen måneder nå så gjør du henne happy, du får deg litt, du får tankene vekk fra hun du elsker og alle vinner Slapp av, hun herre som vil ha deg nå går lei av deg fort nok Som sagt, hun er 16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå