Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tykkere penis - Operasjon mulig?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hey

Lurer på hvordan mulighetene er for å få tykkere penis gjennom operasjon. Evt. pris ol. Har litt håp på dette da min nåværende omkrets er ganske så beskjeden (11cm) og det går kraftig ut over selvtilitten min, som igjen ødelegger for livskvalitet.. Om jeg må betale 20 000 for en slik operasjon så får det være så..

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han vil ikke være som halvparten av oss, han vil være best og størst. Først da kan bli fornøyd med seg selv. Han vet at han vil gi dama en best mulig sexopplevelse og da nytter det ikke med å være middelmådig. Stå på gutt.

Men prøv først en pumpemaskin før du begynner på noe så drastisk som operasjon. Det kan fort gå galt.

http://www.normedic.no/

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/27/539339.html

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
Han vil ikke være som halvparten av oss, han vil være best og størst. Først da kan bli fornøyd med seg selv. Han vet at han vil gi dama en best mulig sexopplevelse og da nytter det ikke med å være middelmådig. Stå på gutt.

Men prøv først en pumpemaskin før du begynner på noe så drastisk som operasjon. Det kan fort gå galt.

http://www.normedic.no/

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/27/539339.html

Aner jeg en smule sarkasme her? :) Størst og best er kanskje ikke stikkordene, gjennomsnittlig i størrelse og selvbilde er mer hva jeg føler.. Godt mulig det sitter mellom øra, men vet ikke hvordan jeg skal klare å overbevise meg selv om noe annet.

Takk for linkene though. Ser ut til at operasjon ikke er veien å gå.. Men den Yes-extenderen øker vel bare lengde? Det har jo mye mindre å si for damens nytelse.

11 cm i OMKRETS!? Høres forferdelig mye ut spør du meg. Har ikke målebånd tilgjengelig, så får ikke sjekka.

Tror du blander diameter med omkrets her..

Lenke til kommentar
Har du fått noen klager da?

Jeg tror heller akten og hvordan du behandler dama har mer å si enn størrelsen. Er hun ikke våt og klar er tilogmed en lillefingerpenis for stor.

Er jomfru så.. :ermm:

Har så dårlig selvbilde fra før, så om jeg hadde fått noen negative kommentarer så hadde det ikke akkuratt hjulpet. Hvordan er dere jenter på dette? Jeg vet jeg aldri hadde funnet på å kommentere partnerens bryster, vekt eller noe slikt.. Men det er nå meg.

Lenke til kommentar

Aldri hatt noen damer som har kommentert størrelsen på min penis, om den var for stor eller liten. Faktisk så har lest flere om som har klagd på for stor penis enn for liten, da det kan gjøre veldig vondt om den går for langt inn i innovertissen til dama.

Men jeg forstår at enkelte kan ha komplekser for slike ting, og det er ganske vanlig å være litt usikker på kropp og sin seksualitet. Men ang tissepumper og operasjoner så kan de godt hjelpe, det er nok endel som har fått forbedret selvbilde ved å ta i bruk slike hjelpemidler. Men til deg så er mitt råd og hold deg langt unna dem til du faktisk har hatt sex. Faktisk så foreslår jeg at du venter til du har hatt sex, ikke 1 gang men minst 10-20 ganger. Først da vil du forstå hva sex innebærer og at det ikke er bare inn og ut, og hvis du etter det føler for å gjøre noe med tissen, så gjør det.

Men inntil videre så jobb heller med selvbildet, så vil du se at ting kommer av seg selv.

Lenke til kommentar
Aldri hatt noen damer som har kommentert størrelsen på min penis, om den var for stor eller liten. Faktisk så har lest flere om som har klagd på for stor penis enn for liten, da det kan gjøre veldig vondt om den går for langt inn i innovertissen til dama.

Men jeg forstår at enkelte kan ha komplekser for slike ting, og det er ganske vanlig å være litt usikker på kropp og sin seksualitet. Men ang tissepumper og operasjoner så kan de godt hjelpe, det er nok endel som har fått forbedret selvbilde ved å ta i bruk slike hjelpemidler. Men til deg så er mitt råd og hold deg langt unna dem til du faktisk har hatt sex. Faktisk så foreslår jeg at du venter til du har hatt sex, ikke 1 gang men minst 10-20 ganger. Først da vil du forstå hva sex innebærer og at det ikke er bare inn og ut, og hvis du etter det føler for å gjøre noe med tissen, så gjør det.

Men inntil videre så jobb heller med selvbildet, så vil du se at ting kommer av seg selv.

Ja, får vel bare vente å se. Forhåpentlig vil jeg ikke få alt for stor prestasjonsangst etterhvert. Takk for innlegget :)

Lenke til kommentar
Ingen vits i å ta penisoperasjon for å se bedre ut i guttegarderoben i hvert fall. Alle vet at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom lengden i erigert tilstand og lengden i slapp tilstand, annet enn at førstnevnte er minst like lang.

Nå var det ikke lengden som var tema. Det har vi alt for mange tråder om fra før.. ;) Men forøvrig sant det du sier.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...