clyck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) - Endret 29. oktober 2014 av clyck Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Velkommen på forum Her er noen forslag: John Mayer - Free fallin' John Mayer - Your body is a wonderland Eric Clapton - Tears in Heaven Jeg tror disse er overkommelige for deg. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nothing else Matters Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Velkommen på forum Her er noen forslag: John Mayer - Free fallin' John Mayer - Your body is a wonderland Eric Clapton - Tears in Heaven Jeg tror disse er overkommelige for deg. ***TOM PETTY Trådstarter: Verdens mest nydelige sang: Fleetwood Mac - Man of the World Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hallelujah er jo en klassiker. EDIT: Stairway To Heaven. Endret 30. desember 2008 av Bollehamster Lenke til kommentar
Benor Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Velkommen på forum Her er noen forslag: John Mayer - Free fallin' John Mayer - Your body is a wonderland Eric Clapton - Tears in Heaven Jeg tror disse er overkommelige for deg. ***TOM PETTY Trådstarter: Verdens mest nydelige sang: Fleetwood Mac - Man of the World OT: John Mayer gjør den låta bra. Noe Tom Petty ikke gjør. Men Petty skal ha cred for å lage en låt som John Mayer kunne gjøre bra. Endret 30. desember 2008 av Benor Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 OT: John Mayer gjør den låta bra. Noe Tom Petty ikke gjør. Men Petty skal ha cred for å lage en låt som John Mayer kunne gjøre bra. Du KØDDER? :lol: Fløtegutten John Mayer radbrekker jo låta på alle mulige vis >< Lenke til kommentar
Benor Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 OT: John Mayer gjør den låta bra. Noe Tom Petty ikke gjør. Men Petty skal ha cred for å lage en låt som John Mayer kunne gjøre bra. Du KØDDER? :lol: Fløtegutten John Mayer radbrekker jo låta på alle mulige vis >< Vi er tydeligvis uenige Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mange tenker på Stairway to Heaven som vanskelig å synge til samtidig som man spiller, men jeg har prøvd litt i det siste, og det er ikke så ille, og kan bli svært fin Needles & Pins av Ramones er også fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå