Gå til innhold

[LOTRO]The Vile Maw


Anbefalte innlegg

Ja, men det er vel ikke akkuart særlig lenge, phase 1 tar jo ikke 10 min en gang, og phase 2 har ikke brukt for Tank med vår taktikk :D

 

neinei, men må tenke på healers innimellom og:) vi bruker vel rindt 5-7min fra p1 til og starte dps på Watcher, aka ta dmg på han uten at han healer seg, men vi må lage guards nyttige og, litt kjipt og være guard og få melding om at dei ikkje kan bli med i VM pga ein hunter er meir nyttig..:D

Endret av Konnje
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men det er vel ikke akkuart særlig lenge, phase 1 tar jo ikke 10 min en gang, og phase 2 har ikke brukt for Tank med vår taktikk :D

 

neinei, men må tenke på healers innimellom og:) vi bruker vel rindt 5-7min fra p1 til og starte dps på Watcher, aka ta dmg på han uten at han healer seg, men vi må lage guards nyttige og, litt kjipt og være guard og få melding om at dei ikkje kan bli med i VM pga ein hunter er meir nyttig..:D

 

;)

Vi løste det litt annerledes, Guardianen vår levla alten sin isteden (hunter) fordi han syntes det var for kjedelig å gjøre VM med GRD. Han fikk være med på GRD men ville ikke.

Så vi pleier og gjøre den med 4-5 Hunters.

Lenke til kommentar
;)

Vi løste det litt annerledes, Guardianen vår levla alten sin isteden (hunter) fordi han syntes det var for kjedelig å gjøre VM med GRD. Han fikk være med på GRD men ville ikke.

Så vi pleier og gjøre den med 4-5 Hunters.

 

blir gøy og se alle forskjellig tactics når dei blir postet på nette:)

 

btw, p3 er for lang og kjedelig -_- dei burde gjøre noe med den..

Lenke til kommentar
sett gode hunters bows droppe og VELDIG nice minstrel book :)) Tier 6 Healing and Motivation Skill healing, tier 6 Bolster Courage, Tier 6 Call to War resistance skill, Tier 6 Cry/Song resistance

 

våre heldig da:P

vi har fått RK stein og sucky burg tools :(

Endret av Konnje
Lenke til kommentar

Det har vært litt varierende for oss. En bra LM stav, CMP rune, CPT emblem og BRG mace, resten har vært midt på treet. Noe solgte vi, noe ligger i kin bank inntil videre. Angående L59 vs L60; det er ikke sikkert at L59 er dårligere enn L60. For en HNT kan en treg L59 xbow være et mye bedre valg enn en rask L60 bue, for eksempel.

 

Og man begynner å bli ganske grundig lei VM nå. Forsøker å få en tredje gruppe i gang ukentlig, men selv om raidet bare tar en times tid max, er det vanskelig å få folk til å gidde å joine, så kjedelig er det blitt :p

 

Vi får sette vår lit til B7....

Lenke til kommentar
Det har vært litt varierende for oss. En bra LM stav, CMP rune, CPT emblem og BRG mace, resten har vært midt på treet. Noe solgte vi, noe ligger i kin bank inntil videre. Angående L59 vs L60; det er ikke sikkert at L59 er dårligere enn L60. For en HNT kan en treg L59 xbow være et mye bedre valg enn en rask L60 bue, for eksempel.

 

Og man begynner å bli ganske grundig lei VM nå. Forsøker å få en tredje gruppe i gang ukentlig, men selv om raidet bare tar en times tid max, er det vanskelig å få folk til å gidde å joine, så kjedelig er det blitt :p

 

Vi får sette vår lit til B7....

 

Kanskje de er bare meg og ein til i kin som foretrekker ein rask lvl 60 bow fremfor ein treg lvl 59-60 bow/xbow, men eg får meg bare ikkje til og bruke treigt våpen så lenge eg ikkje sliter med power.. og eg vil ikkje sei de er eit + at tankende hunter på watcher bruker treg bow når de er andre hunters med som bruker ein rask bow..

 

og ja, siste phase er for langdregen -_- eineste som helder motet til folk oppe er vel drops..

 

skulle gjerne fått igang 2 grupper vi og, men har enda folk som levler/skaffer gear..:)

Lenke til kommentar

Poenget med speed er ikke bare power, men damage. Tregere våpen har høyere top end damage, og gir således høyere generell damage, men spesielt høyere crits. (Selv med nerf'en på crit % føles det ut som jeg crit'er mer i MoM enn i SoA.) Om du i tillegg er heldig og får en xbow med tett damage spread vil du se en markant økning i DPS. Det er en grunn til at ingen av 2nd age L60 buene selger noe særlig (de har gjerne 2.2 speed, veldig lav top end), mens folk gir opp mot 100G for en L59 2nd age Xbow (2.6 speed) :)

 

Om man innstallerer CStats kan man forøvrig raskt sjekke hvordan dette funker i praksis. Fyr opp CStats og start logging, dra til Lothlorien og mei ned noen mobs med forskjellige våpen, så ser du raskt hvilken variant som lønner seg. Foruten 1st age er L59 2nd age xbow (2.6 speed) det soleklart hissigste DPS våpenet for HNT, med L60 3rd age bow (2.4 speed) på en god annenplass. Har ikke hatt flaksen med oss på 1st age bow enda, men når en dropper skal vi teste den grundig ;)

Lenke til kommentar

Bra info Esteledain. Jeg er hunter 60 selv, og forstår noe av det du sier. Har ikke spilt utrolig lenge, og da spesielt ikke enormt mye i MoM. Hva mener du med top end damage? Er det på en måte skjult DPS cap til våpnet? Hva crits og normale hits capper på? Hadde vært fint om du kunne formulert det på en annen måte så kanskje jeg skjønner det 100% :D Akkurat nå har jeg 3. age lvl 60 bow (2,4 speed) og 3. age lvl 60 xbow (2,4 speed) som jeg har (veldig) gode legacies på.

Lenke til kommentar
Nja.. ikke for en champ som meg ;)

har ikke med heavy shield lengre jeg, i frykt for og tanke, mener at alle "Material Champions" må komme ut av skapet og rolle Guardian/warden :D

 

Er sterkt uenig med deg her. Ja champ i sin normale rolle er superior på aoe å er ikke noe annet jeg digger mer. Men glory er utrolig nyttig å bruke mens du dualwielder, få tanke opp all moben å bare krunsje den ned. Klart du kan gjøre det i fervour også, men det blir utrolig stress for healer hvis han ike har med seg mere support. Så glory er utrolig nyttig i mange situasjoner å bytte over på.

 

Skjold er også kjekt å ha med seg. Som champ så ser jeg det selvfølgelig som min oppgave å "asspulle" så det blir litt utfording noen ganger å litt mere aoe i fighteb. ;) Men må da være klar å ha glory, sudden defence og evt shield i de værste situasjonene klart.

Lenke til kommentar

Good info Estel;)

 

Viste at de var høyere critt på eit høy speed xbow siden dei har høyere minste dps og lavere høyeste dps enn ein bow..

Men, har lyst og teste de programmet som logger combat loggen din, for de eg lurer på er med ein low speed bow vil du få ut mer i løpet av 1min enn ein high speed xbow, så er de jo selfølgelig miss/block/parry/evade som spiller inn, men 4-5 normale skudd (feks 543) til ein xbow 2.6 speed blir jo hentet inn av auto attack (fek 432) på ein 2.2 speed bow, og når miss/block/parry/evade spiller inn vil dermed ein low speed bow få inn meir dmg enn ein high speed?

Lenke til kommentar

Jeg vil jo også tro du får utnyttet skillsene mer effektivt med en litt kjappere bow enn en treg en. (uten at jeg har spilt hunter)

Som champo så bruker jeg axe på main hand på grunn av muligheten for crits ja, men går ikke med 2 axes på grunn av at jeg ikke får ut skillsa i den effektiviteten jeg vil ha da.

Lenke til kommentar
selv om en bue har speed 2.2 eller 2.4 betyr det ingenting når du skifter fra autoattack til skillz, det påvirker ikke en dritt.

 

er akkuratt de de gjør ^^

speed avgjør hvor fort auto attack skal ut, skills har ingenting med speed og gjøre, men jo fortere speed du har jo fortere får du ut auto attack ;)

Lenke til kommentar

ble vel litt for rask i svaret mitt der, ja stemmer jo raskere bue du har jo fortere skifter du fra autoattack til "brukt skill". Noob hunteren som jeg er foretrekker jeg derimot en bue som er tregere pga at jeg bruker nesten bare "induction bow" eller "focus bow" skillz som også da gir høyere range på end damage på buen. Noe som allerede er sagt, så denne posten var ikke nødvendig, men håper å fått unooba meg selv litt^^.

 

PS: NERF ZE HUNTARDS!

Lenke til kommentar
Nja.. ikke for en champ som meg ;)

har ikke med heavy shield lengre jeg, i frykt for og tanke, mener at alle "Material Champions" må komme ut av skapet og rolle Guardian/warden :D

 

Er sterkt uenig med deg her. Ja champ i sin normale rolle er superior på aoe å er ikke noe annet jeg digger mer. Men glory er utrolig nyttig å bruke mens du dualwielder, få tanke opp all moben å bare krunsje den ned. Klart du kan gjøre det i fervour også, men det blir utrolig stress for healer hvis han ike har med seg mere support. Så glory er utrolig nyttig i mange situasjoner å bytte over på.

 

Skjold er også kjekt å ha med seg. Som champ så ser jeg det selvfølgelig som min oppgave å "asspulle" så det blir litt utfording noen ganger å litt mere aoe i fighteb. ;) Men må da være klar å ha glory, sudden defence og evt shield i de værste situasjonene klart.

 

Jeg har heldigvis ikke noen bruk for og ha det ;)

I raid gruppa mi er vi tre Champs som er med hver kan (med unntak av VM p.g.a Hunters er mer nyttige) og en av dem (meg) elsker AOE og er traited, geared og har oppgradert legacies for det, men en annen er "The Berserker" og er klar for massive single target damage mens den siste er en "material champion". :)

Derfor har jeg svært sjelden bruk for Glory, skjold etc. og GRD'ene våre er også veldig flinke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...